مدیریت هوشمند امور مالی با «آنالیزا»

موبنا – «آنالیزا» اپلیکیشنی ایرانی است که با آنالیز پیامک‌های بانکی و تراکنش‌های حساب(ها)، آنالیز دقیقی از امور مالی شما را در اختیارتان می‌گذارد. با نصب این اپلیکیشن می‌توانید تصویر واضحی از میزان دخل و خرج خود داشته باشید و مدیریت درآمدها و هزینه‌های زندگی خود را به آسانی در دست بگیرید.آنالیزا

این اپلیکیشن تنها ۸ مگابایت از حافظه دستگاه شما را اشغال می‌کند و قابل نصب روی پلتفرم‌های مبتنی بر اندروید است. در ادامه، با بررسی قابلیت‌ها و محیط برنامه، با ما همراه باشید.

نگاهی به محیط برنامه

در همین ابتدا، باید اشاره کرد که اپلیکیشن مورد بحث دارای گرافیک عالی و محیط کاربری زیباست و آپشن‌های آن به گونه‌ای تنظیم شده که کاربر در هنگام استفاده از آن، سردرگم نخواهد شد. پس از نصب این اپلیکیشن، باید اجازه دسترسی به پیامک‌ها، فایل‌ها و لوکیشن دستگاه همراه خود را به اپ بدهید. پس از این مرحله، آنالیزا با دریافت اطلاعات از پیامک‌های بانکی شما، لیست تراکنش‌های حساب‌(های) شما را در بخش «خانه»، در اختیارتان قرار خواهد داد.

با در دست داشتن تراکنش‌ها به صورت یکجا، دخل و خرج خود را مدیریت کنید!

همان طور که گفتیم، لیست تراکنش‌ها در بخش خانه در دسترس خواهد بود. مبالغ برداشتی با رنگ قرمز و مبالغ واریزی با رنگ سبز مشخص می‌شوند و هر کدام از آن‌ها به همراه تاریخ و زمان دقیق برداشت یا واریز، در لیستی به صورت یکجا در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای هر کدام از تراکنش‌ها، برچسب انتخاب کرده و مشخص کنید که هر مبلغی، مربوط به چه کاری بوده است. آیا برای خرید از سوپرمارکت مبلغی پرداخت کرده‌اید؟ یا بلیط سینما و تئاتر خریده‌اید؟ شاید هم برای تعویض روغن ماشین خود هزینه کرده‌اید! همه این‌ها از بخش برچسب‌گذاری تراکنش‌ها، در دسترس خواهد بود و با انتخاب برچسب، شما در مراجعات و بررسی‌های بعدی، متوجه خواهید شد که چه میزان از درآمد خود را برای کارهای مختلف صرف کرده‌اید.

نکته: تراکنش‌ها را به صورت دستی نیز می‌توانید وارد کنید، تنها کافی‌ست آیکون + موجود در گوشه پایین را لمس کنید.

نکته: با اعمال فیلتر، می‌توانید تراکنش‌های خود را بر حسب برچسب، تاریخ، جابجایی یا مقدار مشاهده کنید.

مهم نیست چند حساب بانکی دارید!

تعداد حساب‌های بانکی شما مهم نیست، آنالیزا گزارش و باقی‌مانده تمام حساب‌های شما را به صورت یکجا در اختیارتان قرار خواهد داد. با این ویژگی، می‌توانید از سرمایه کل خود اطلاع داشته باشید و برداشت‌های خود را بهتر مدیریت کنید.

امکان نام‌گذاری برای هر کدام از حساب‌های شما نیز فراهم شده است.

آنالیز هوشمندی از تراکنش‌های خود در دست داشته باشید!

آنالیزاآنالیزا در بخش «گزارش هوشمند»، با استفاده از اطلاعات تراکنش‌ها، گزارش‌های جالبی به شما ارائه می‌دهد. کافی‌ست پس از ورود به این بخش از برنامه، مشخص کنید که مایلید گزارش دریافتی‌تان بر اساس بانک، بر اساس برچسب و یا بر اساس تاریخ باشد. سپس آنالیزا، گزارش تراکنش‌ها را بر اساس فیلتر انتخابی شما، در قالب نمودارهای ساده و جذاب در اختیارتان قرار خواهد داد. این نمودارها در یک نگاه، روند تغییرات و میزان برداشتی‌ها و واریزی‌ها را در بازه زمانی مشخص شده در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین، شما به اطلاعاتی مانند تعداد بزرگترین واریز و بزرگترین برداشت حساب‌های خود نیز دسترسی خواهید داشت.

نکته: می‌توانید آنالیزهای هوشمند این اپلیکیشن را در قالب فایل اکسل نیز دریافت کنید!

البته باید اشاره کرد که گزارش‌هایی به صورت روزانه و هفتگی نیز از طریق نوتیفیکشن‌های این اپلیکیشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با بررسی این گزارش‌ها، می‌فهمید آیا در حال ولخرجی هستید یا به جا و به اندازه هزینه می‌کنید.

آنالیزا، فراتر از یک اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی

یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن، امکان به اشتراک‌گذاری گزارشات هزینه با اعضای خانواده و یا گروه است. به این ترتیب، سرپرست‌ خانواده می‌تواند از سرمایه کل خانواده و چگونگی هزینه این سرمایه مطلع شود. همچنین مدیران گروه‌ها نیز می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن، اطلاع داشته باشند که هر کدام از اعضای گروه، برای پروژه و یا کار گروهی که انجام می‌دهند، چه میزان هزینه کرده‌اند.

آنالیزا، امن و مطمئن!

آنالیزا، امنیت شما در این اپلیکیشن را تضمین می‌کند و اجازه دسترسی هیچ فردی را به اطلاعات شخصی و داده‌های شما نمی‌دهد. پس با خیال راحت، این اپلیکیشن را نصب کنید و نگران امنیت اطلاعات خود نباشید!

نکته: با ایجاد حساب کاربری در این اپلیکیشن، می‌توانید اطلاعات ثبت شده خود در آنالیزا را روی دستگاه‌های هوشمند دیگر خود نیز دریافت کنید. همچنین، اطلاعات شما در سرویس ابری این اپلیکیشن ذخیره خواهد شد و در صورت از دست رفتن اطلاعات، با خیال راحت می‌توانید دوباره از طریق فضای ابری به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

در بسته نقره‌ای تنها می‌توانید تراکنش‌های ۳۰ روز گذشته خود را مشاهده کنید، اما با خرید بسته طلایی می‌توانید به صورت نامحدود، تراکنش‌ها و آنالیزهای آن‌ها را در اختیار داشته باشید.

حال به بررسی نقاط قوت و نقاط ضعف این اپلیکیشن می‌پردازیم.

نقاط قوت

• رابط کاربری زیبا با گرافیک عالی

• امکان مدیریت چند حساب

• امکان به اشتراک‌گذاری گزارشات حساب‌ها

• آنالیز هوشمند تراکنش‌ها

• امنیت بالای برنامه

نقاط ضعف

• گاهی اوقات اطلاعات نمایش داده شده در قسمت گزارش‌ها ناقص است.

بد نیست سری به سایت این اپلیکیشن نیز بزنید و ببینید تیم توسعه‌دهنده، برای شما چه چیزهایی تدارک دیده‌اند!

کافه‌بازار
  • مدیریت هوشمند امور مالی با «آنالیزا»
  • مدیریت هوشمند امور مالی با «آنالیزا»
  • مدیریت هوشمند امور مالی با «آنالیزا»
  • مدیریت هوشمند امور مالی با «آنالیزا»
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا