به‌روزرسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد

موبنا – به گزارش موبنا، این بانک اعلام کرد؛ به منظور انجام عملیات ارتقا و پشتیبانی، مرکز تلفن بانک‌پاسارگاد، از ساعت۲۲ روز پنج‌شنبه مورخ ۵ مرداد ۱۳۹۶ تا ساعت ۲ بامداد، غیر فعال بوده و مرکز ارتباطات بانک در این ساعات خارج از سرویس است و مشتریان ارجمند می‌توانند در حوزه کارت و پایانه‌های فروشگاهی با شماره تلفن ۲۳۵۰۵ (پرداخت الکترونیک پاسارگاد) تماس حاصل فرمایند.
سامانه سوئیچ‌کارت این بانک نیز جهت عملیاتی نمودن تراکنش برداشت وجه بدون کارت بر روی خودپردازها، در تاریخ ۷ اَمرداد ۱۳۹۶، از ساعت ۶بامداد الی ۷، با اختلالاتی مواجه خواهد شد.
همچنین عملیات انتقال دیتابیس اصلی بانکداری متمرکز در تاریخ ۶ اَمرداد ۱۳۹۶ از ساعت ۲:۳۰ تا ۴:۳۰ بامداد و عملیات انتقال اپلیکیشن‌های بانکداری متمرکز در تاریخ ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۶ از ساعت ۲:۳۰ تا ۳ بامداد انجام خواهد گرفت و احتمالاً ارائه خدمات مرتبط در این ساعات با اختلال انجام می‌پذیرد.
این اقدامات با هدف ارائه‌ی خدمات به‌روز و شایسته به مشتریان گرامی صورت می‌گیرد و در حداقل زمان ممکن پایان می‌یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا