ارایه خدمات متنوع بانکی در سوپرمارکتهای مالی بانک پارسیان
موبنا – به گزارش موبنا، خسروانی عضو هیاتمدیره و معاون اجرایی بانک پارسیان از یک اتفاق خوب در بانک پارسیان خبر داد و افزود: طی سنوات اخیر براساس سیاستهایی که در بانک تدوین شده و با رویکرد جدیدی که در مدیریت ارشد بانک به وجود آمده گامهای بزرگی در جهت خروج از بنگاهداری و توسعه خطوط کسب و کار و ارائه خدمات بانکی گسترده برداشته شده است.
وی با ارزیابی عملکرد موفق شرکت بیمه پارسیان گفت: شرکت بیمه پارسیان یکی از بزرگترین و خوشنامترین شرکتهای بیمه در سطح کشور است که با ارائه خدمات متنوع درحوزه بیمهای رضایت خاطر مشتریان را فراهم کرده و جایگاه این شرکت در صنعت بیمه طی سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته است.
معاون اجرایی بانک پارسیان در مورد جایگاه خدمات ارزی این بانک نیز تصریح کرد: بزرگترین شبکه کارگزاری بین بانکهای کشور متعلق به بانک پارسیان است که این ویژگی و زیرساختهای بانک پارسیان دردوران تحریمهای ناجوانمردانه علیه ایران، امکان ورود کالا به کشور را فراهم کرده بود و بخش عمدهای از واردات به واسطه کریدورهای ایجادی از سوی بانک پارسیان انجام میشد، به طوری که با گشایش اعتبار چندین میلیارد دلاری، سهم قابل توجهی در تحقق اهداف اقتصادی دولت داشتهایم.
وی افزود: همچنین صرافی بانک پارسیان نهادی توانا است که با نقل و انتقال ارز به اقصی نقاط دنیا با نرخ های ترجیحی کمک زیادی به اقتصاد ایران و صنعت و تولید و بازرگانی کشور کرده است.
خسروانی با اشاره به عملکرد شرکتهای لیزینگ و تامین سرمایه پارسیان نیز گفت: به گواهی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، شرکتهای لیزینگ پارسیان و تامین سرمایه لوتوس، در بسیاری از شاخصها جایگاه تراز اول را کسب کرده و از طریق شرکتهای تامین سرمایه به ارائه خدمات در سرویسهای مشترک بازار پول و سرمایه اقدام کرده است. همچنین در این موضوع قصد داریم که فعالیتهایمان را درحوزه خدمات غیرحضوری توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که یکی از بزرگترین ارایهدهنده سرویسهای IT بانکی کشور است گسترش دهیم زیرا معتقدیم که این موارد جز با اعتماد مشتریان به دست نمیآید.
وی افزود: در حوزه اعتباری نیز برنامههای جدیدی در بانک پارسیان اجرا میشود و در این رابطه، از ابتدای سال ۹۶ معاونت جدیدی تحت عنوان معاونت بانکداری شرکتی راهاندازی شده که ارائه سرویس به کمپانیهای بزرگ در قالب سوپرمارکتهای مالی را تعریف کرده و فاز اول آن راهاندازی شده و پیشبینی میشود که به سرعت آن را به اتمام برسانیم و ارائه خدمات متنوع را در سوپرمارکتهای مالی بانک پارسیان به مشتریان خود ارائه دهیم.
عضو هیاتمدیره بانک پارسیان با اشاره به برنامههای جدید بانک در حوزه اعتباری گفت: این برنامه شامل دو بخش است، بخش اول؛ محصول محور بودن است با این مفهوم که محصولات عمومی بانک را با حداکثر کیفیت به صورت عام در اختیار مشتری قرار میدهد و در بخش دوم، تولید محصولات مشتری محور را داریم و همانطور که در اغلب بانکهای دنیا با عنوان سفارش مشتری سرویس وجود دارد در بانک پارسیان نیز برنامه محصولات و خدمات مشتریمحور را در دستور کار قرار دادهایم.
خسروانی با اشاره به ترکیب سهامداری بانک پارسیان بیان کرد: ترکیب سهامداری بانک یکی از مستحکمترین نمونههای سهامداری در شبکه بانکی کشوراست و رویکردهایی غیراز سودآوری در این بخش دنبال میشود به طوری که در راستای ماموریتهای اجتماعی، صندوقهای قرضالحسنه پارسیان تقویت و گسترش یافته و طبق شواهد اعلام شده از سوی بانک مرکزی، این بانک یکی از موفقترین واحدهای قرضالحسنه در کشور را در اختیار داشته است.
معاونت اجرایی بانک پارسیان در خصوص اقدامات این بانک در ساماندهی بازار پول کشور گفت: برای ساماندهی بازار پول و تعاونی منحله ثامنالحجج که بحران بزرگی در شبکه پولی کشور به وجود آورده بود بانک پارسیان به صورت داوطلبانه و با هدف جلوگیری از تلاطم در بازار پولی کشور وارد میدان شد و علیرغم ناملایمات و تحمل سختیهایی که در این زمینه داشت موفق به پرداخت سپرده سپردهگذاران ثامنالحجج شد و با آن که زیرساختهای بانک پارسیان برمبنای ایجاد یک بحران مانند تعیین تکلیف سپردهگذاران ثامنالحجج طراحی نشده بود اما با این حال احساس وظیفه اجتماعی خود را نسبت به نظام پولی کشور و همکاران دیگر ادا کرده و موفق به ساماندهی این موسسه شد و اعتبار شبکه بانکی و بازار پول کشور دفاع کرد.
خسروانی با اشاره به توسعه شعب در شهر شیراز گفت: این پایان کار بانک پارسیان در شهر شیراز نیست و خیلی زود در ستارخان نیز شعبهای جدید افتتاح میکنیم. همچنین بنا به ایجاد ضرورت در جنوب کشور و نیاز به وجود شعبههای جدید با یاری خدا، شعب بیشتری را برای ارائه خدمات به مردم جنوب کشور تاسیس میکنیم.