معرفی بازی: Tow Dots

موبنا

در این عنوان نیز با همان گیم‌پلی ساده‌ی همیشگی طرفیم، یعنی وصل کردن تعدادی نقطه به هم! اما نکته‌ای که این عنوان را از سایر عناوین هم سبکش جدا می‌کند، طراحی منحصر به فرد محیط بازی و جزئیات زیادی است که سازندگان در عنوان خود به کاربرده‌اند. جزئیاتی که باعث شده گیم‌پلی تکراری این بازی به هیچ وجه خسته کننده نشود. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

همه چیز از آن‌جایی شروع می‌شود که دو «نقطه» به نام‌های Emily و Jack تصمیم می‌گیرند عازم سفری اکتشافی و ماجراجویانه شوند. برای این سفر آن‌ها باید از مکان‌های مختلفی مانند جنگل‌های مخوف و دریاهای عمیق گذشته و در مسیر خود چیزهای با ارزشی را جمع‌آوری کنند.

11 9

همان‌طور که پیش از این نیز گفتیم، کار اصلی شما در این بازی، وصل کردن نقطه‌ها به یکدیگر است. در هریک از مراحل بازی، شما با تعدادی نقطه رنگی رو به رو می‌شوید و باید با وصل کردن نقطه‌های هم‌رنگ به یکدیگر، آن‌ها را حذف کنید. در هر مرحله بازی ماموریت ویژه‌ای را برای شما در نظر می‌گیرد. برای مثال شما باید در هر مرحله تعداد مشخصی از این دایره‌های رنگی را به هم وصل کرده تا مرحله به اتمام برسد. در این میان چند مشکل وجود دارد: اول اینکه برای اتصال این نقاط به هم، فقط باید از خطوط افقی و یا عمودی استفاده کنید. خطوط مورب در این بازی جایی ندارند! دوم اینکه بازی تعداد حرکات محدودی را برای شما در نظر گرفته؛ اگر پیش از به پایان رسیدن این تعداد، مرحله را به اتمام نرسانید، شکست می‌خورید و باید دوباره مرحله را از اول شروع کنید.

12 36

اگر می‌خواهید با این دو نقطه‌ی ماجراجو در این سفر هیجان انگیزهمراه شوید، ابتدا باید آموزش‌های لازم را ببینید. این بازی چیزی حدود ۱۱۰۰ مرحله دارد! بازی در مراحل اولیه نحوه کار و استفاده از آیتم‌های مختلف را به شما آموزش خواهد داد. با پیش‌روی در مراحل، کم‌کم سر و کله آیتم‌های مختلف نیز پیدا می‌شود. هرکدام از این آیتم‌های جدید، باخود چالشی نو نیز به همراه خواهد داشت. بنابراین نگران تکراری شدن گیم‌پلی بازی طی این ۱۱۰۰ مرحله نباشید، هر از چندگاهی بازی شما را با ارائه‌ی چالش جدیدی غافل‌گیر خواهد کرد!

گیم‌پلی Two Dots در عین تکراری بودن، بسیار جذاب است. چرا که سازندگان با اضافه کردن جزئیات زیاد به این بازی، سعی کرده‌اند عنوانی متفاوت در این سبک ارائه کنند و الحق نیز از این کار سربلند بیرون آمده‌اند. علاوه بر گیم‌پلی ساده و روان این بازی، جذابیت‌های گرافیکی این عنوان خود داستان دیگری دارد. طراحی منو این بازی بسیار زیبا و خلاقانه است، محیط رنگارنگ بازی نیز به این زودی‌ها شما را خسته نخواهد کرد. به تمام زیباهایی این بازی، می‌توان موسیقی زیبا و آرام این بازی، که به طرز هوشمندانه‌ای با پیش‌روی در مراحل، کم‌کم ریتم خود را عوض می‌کند، را نیز اضافه کنید.

13 24

Two Dots عنوان کامل و بی‌نقصی است. حتی می‌توان گفت جزئیات اضافه شده به این بازی برای عنوان ساده‌ای مانند Two Dots زیادی هم هست! اگر بدنبال عنوانی ساده و در عین حال جذاب و اعتیادآور می‌گردید، لحظه‌ای هم برای تجربه این عنوان شک نکنید!

apple store cafebazaar google play
  • panevesht.com screenshot4 47
  • panevesht.com screenshot1 48
  • panevesht.com screenshot2 49
  • panevesht.com screenshot3 48
  • panevesht.com screenshot4 47
  • panevesht.com screenshot1 48
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا