مدل اصلاح شده لند-کروزر چندمنظوره تویوتا (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت FJ که با تویوتا همکاری می‌کند در جریان ترکیب دقیق زیبایی‌های سنتی و سیستم‌های مدرن خودرو «اِف‌جِی۴۵ لند کروزر» را عرضه کرد. این مدل لوکس که در خانواده خودروهای ۴x4 طبقه‌بندی می‌شود، برای حرکت در مسیرهای آف-رُود بهترین گزینه محسوب می‌شود.

toyota land cruiser multi purpose vehicle fj company designboom newsletter

خودرو چندمنظوره اِف‌جِی۴۵ تویوتا می‌تواند برای حمل کارگران معدن تا محل کار، کودکان تا مدرسه و حمل سربازان نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. این «لند کروزر» ویژه توسط گارد ملی، دانشگاه ملی و بنیاد پیگیری مشکلات نوجوانان در کلمبیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

toyota land cruiser multi purpose vehicle fj company designboom 03

شرکت FJ که دفتر مرکزی آن در میامی واقع شده است خودروها را با فاصله دو محور طولانی، سپر بزرگ، و چراغ‌ جلو پرنور بازسازی می‌کند و شکل ظاهری آن را طوری نگه می‌دارد که مانند مدل اصلی و کلاسیک خود به نظر برسد. این شرکت برخی قابلیت‌های زیبا را به خودروها اضافه می‌کند و برای اتومبیل‌های تویوتا سقف فلزی را با سقف‌های برزنت نرم جایگزین می‌کند. هر یک از جزییاتی که به خودرو جدید اضافه می‌شود برند جدید را در اختیار می‌گیرد و البته همه این موارد روی نمونه اصلی و اولیه طراحی می‌شود.

toyota land cruiser multi purpose vehicle fj company designboom 04

بخش داخلی خودرو چندمنظوره اِف‌جِی۴۵ تمیز و جادار، با ظاهر اصلاح شده مدرن را شامل می‌شود. صندلی سرنشینان جلو در این خودرو به صورت طرحدار و به رنگ قهوه‌ای کمرنگ ساخته شده‌اند و ردیف دوم هم صندلی‌ها به همین شکل هستند. در قسمت پشت هم دو صندلی تاشو تعبیه شده است. سیستم تهویه هوا مدرن در این خودرو به کار رفته است و از دیگر امکانات آن می‌توان به سیستم صوتی باکیفیت داخل کابین اشاره کرد.

toyota land cruiser multi purpose vehicle fj company designboom 05

LC45terior

toyota land cruiser multi purpose vehicle fj company designboom 06

toyota land cruiser multi purpose vehicle fj company designboom 08

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا