اپ های برتر برای مدیران کسب و کارهای مختلف

موبنا، رکسانا دانیالی – روش های مختلفی نیز وجود دارد که برای کمک به مدیران در نظر گرفته شده اند و یکی از مهم ترین آن ها “تکنولوژی” است. در واقع کارآفرینان بخشی از جمعیت شغلی کره ی زمین را تشکیل می دهند که از پیشرفت های حاصل شده در زمینه ی تکنولوژی، منفعت زیادی برده اند! به خصوص برنامه های موبایلی که هر روزه شمار بیشتری از آن ها طراحی و ساخته می شوند، کمک زیادی در راستای افزایش کارایی و همچنین آسوده کردن خاطره مدیر ها داشته اند و خواهند داشت. حتی اپ ها قابلیت زیادی برای رشد درآمد زایی یک کسب و کار نیز دارند! به عنوان مدیری آگاه تنها کافی است که مجموعه ای از اپ های مفید و مناسب برای خود و کسب و کارتان را پیدا کرده و از آن ها استفاده بهینه کنید. از این رو نگاهی به چند مورد از این دست برنامه ها خواهیم داشت.


+ Mint

شکی وجود ندارد که تقریبا تمام مدیران کسب و کار های مختلف، به خوبی با نحوه ی مدیریت درآمد و هزینه های کار خود آشنا هستند و اصول و قواعد مهم را می دانند اما این برنامه رایگان از جمله بهترین اپ هایی است که فرآیند های مدیریت مالی را برای هر مدیری تبدیل به یک روند آسان و بدون دردسر می کند. این برنامه امکانات متنوعی نظیر بررسی هزینه ها، بودجه سازی و طراحی برنامه های پس انداز درآمد را در اختیار کاربر قرار می دهد. Mint برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید در دسترس است.

۱


+ Pocket

Pocket یک برنامه کاربردی با امکان دسترسی سریع به تمام آن چیزی است که یک مدیر نیاز خواهد داشت. می توانید ایده های جدید، مقالات خوانده شده و مورد علاقه و همچنین اسناد و مدارک مهم را در این اپ ذخیره کنید. هر موردی که ذخیره شود بعدا به صورت آفلاین قابل دسترسی خواهد بود. علاوه بر این از طریق تمام دستگاه های الکترونیکی می توانید به فایل های ذخیره شده ی خود دسترسی داشته باشید و لزوما نیازی به دستگاه اصلی نخواهد بود. این اپ نیز برای سیستم عامل آی او اس و اندروید قابل دانلود است.

۲


+ WinStreak

از جمله مهم ترین ابزار هایی که یک مدیر به آن نیاز دارد، برنامه ای مخصوص هدف سازی خواهد بود. این اپ کاربردی برای تبدیل شما به کارآفرینی موفق کافی خواهد بود. WinStreak امکان هدف سازی به صورت روزانه را فراهم می کند. هر روز می توانید سه هدف مهم مورد نظر خود را تنظیم کرده و برای دست یابی به آن تلاش کنید. نکته مهم این اپ همراهی کامل آن با کاربر تا زمان حصول کامل نتیجه خواهد بود. برنامه برای کاربران اندرویدی و آی او اس قابل استفاده است.

۳


+ Google Drive

Google Drive اپی مناسب برای به اشتراک گذاری فایل های بزرگ است که به مدیر مجموعه برای ارتباط با کارکنان خود کمک مهمی می کند. دسترسی به فایل های ذخیره شده و یا ارسالی شما از طریق هر دستگاه الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود. در نتیجه دیگر هیچ گاه نگران از دست رفتن فایل های ضروری خود نخواهید بود. این اپ نیز برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس قابل دانلود است.

۴


+ SignEasy

اغلب مدیر ها فرصت کافی برای بررسی و امضای اسناد مختلف را در اختیار ندارند. این اپ ابزاری کاربردی است که تنها با استفاده از گوشی همراه خود قادر به امضای برگه ها و اسناد مهم کسب و کار خود خواهید بود حتی زمانی که در دفتر کسب و کارتان حضور ندارید. قابلیت جالب برنامه امکان امضا با انگشت است در نتیجه در دستگاه هایی که قلم ندارند نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. SignEasy نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند بلکه کار ها نیز بسیار راحت تر انجام می شوند و کارکنانتان برای اجرای دستور های مهم نگران حضور شما در محل نخواهند بود. این اپ برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس موجود است.

۵


+ Prismatic

این اپ یک جواهر واقعی برای کارآفرینان فعال خواهد بود. اگر اهل مطالعه باشید، Prismatic به طور خودکار علاقه مندی های شما و همچنین موضوعات مرتبط با آن ها را گردآوری کرده و به صورت یک مجموعه ی کامل در اختیارتان قرار می دهد. برنامه می تواند پست های شما در شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و کتاب های مورد علاقه تان را بررسی کرده و تمام داده ها را محتوا بندی کند و در نهایت پیشنهاد های مرتبط با زمینه ی علاقه ی خود را دریافت خواهید کرد. این برنامه نیز برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید در دسترس است.

۶


+ Fleksy

Fleksy اپی جالب برای مدیرانی است که به قول معروف فرصت سر خاراندن هم ندارند! این اپ قابلیت شخصی سازی کیبورد گوشی هوشمند شما را در اختیارتان قرار می دهد، از تغییر سایز گرفته تا انتخاب رنگ های مختلف. میانبر های صفحه کلید و پیشنهاد های کلمه این اجازه را می دهد تا بدون نگاه کردن به صفحه ی گوشی خود، پیام مورد نظرتان را تایپ کنید. نوعی سیستم امتیازدهی نیز برای برنامه در نظر گرفته شده است که میزان مهارت شما در تایپ بدون نگاه به گوشی را اطلاع می دهد. این برنامه برای سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل دانلود است.

۷


+ Pocket Analytics

اگر کسب و کارتان مجهز به یک وب سایت اختصاصی باشد، این اپ برنامه ای مناسب برای تجریه و تحلیل داده های حاصل از آن خواهد بود. خوبی اپ این است که نیازی به استفاده از لپ تاپ نخواهید داشت و تمام پروسه تنها با استفاده از گوشی هوشمندتان قابل انجام است. امکان تبدیل داده ها به نمودار های ساده و قابل فهم نیز وحود دارد. این برنامه برای سیستم عامل آی او اس در دسترس است.

۸


 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا