نینتندو سالی ۲ تا ۳ بازی موبایلی عرضه می‌کند

موبنا، رضا خواجه‌وند – استدیو تولیدکننده بازی‌های این شرکت ژاپنی تصمیم دارد از این پس هر سال ۲ تا ۳ بازی موبایلی ویژه را در اختیار کاربران جهانی بگذارد و اتفاق مذکور از سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود.

هم‌اکنون به صورت رسمی اعلام شده است که شرکت نینتندو روی دو بازی جدید موبایلی کار می‌کند و قصد دارد آنها را در نخستین ماه‌های سال ۲۰۱۷ میلادی به صنعت جهانی بازی معرفی کند.

نینتندو طی سال جاری میلادی به این نتیجه رسید که در بازار جهانی سخت‌افزار و کنسول‌های بازی موفقیت چندانی ندارد و بهتر است کنسول Wii را کنار بگذارد. در مقابل این شرکت ژاپنی دریافته است که با تمرکز روی بازی‌های ویدیویی می‌تواند موفقیت بیشتری کسب کند.

nintendo-mobile-game-2

بازی موبایلی Super Mario Run در فروشگاه اینترنتی App Store اپل یک رکورد ویژه برجا گذاشت و موفق شد در کمتر از ۴ روز بشی از ۴۰ میلیون دانلود را به نام خود ثبت کند. البته به صورت همزمان انتقادات فراوانی هم به این بازی وارد شد.

روزنامه Kyoto Shimbun روز گذشته به نقل از «تاتسومی کیمیشیما» مدیرعامل نینتندو شایعات اخیر را تایید کرد و توضیح داد این شرکت هم‌اکنون روی چند عنوان بازی جدید کار می‌کند که در اوایل سال ۲۰۱۷ دو مورد از آن عرضه می‌شود و از این پس شرکت نینتندو سالی ۲ تا ۳ بازی جدید روانه بازار می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا