امیرعبداللهیان: با قدرت به حمایت خود از سوریه ادامه می دهیم

موبنا – «حسین امیرعبداللهیان» امروز -سه شنبه- در دیدار «فیصل مقداد» قائم مقام وزیر امور خارجه سوریه و هیات همراه با بیان این مطلب افزود:سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت از سوریه به درستی اتخاذ شد و مقام معظم رهبری از ابتدای بحران سوریه به خوبی اهداف مداخله گران خارجی و بحران آفرینان منطقه ای و فرا منطقه ای را گوشزد کردند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر از مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ سوریه در مقابل تهاجم گروه های تروریستی تصریح کرد: ما با قدرت به حمایت خود از سوریه در مقابله با تروریسم و کمک به تحقق راه حل سیاسی ادامه خواهیم داد.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: خانم کلینتون در خاطرات مستند و منتشر شده خود می نویسد که در این سالها عربستان سعودی و برخی کشورهای منطقه به صورت فله ای و بی حساب، سلاح وارد سوریه کرده و در اختیار مخالفان قرار دادند اما آمریکا با حساب این کار را کرد.

امیرعبداللهیان افزود: این تنها بخش کوچکی از اعتراف به جنگ افروزی آمریکا و تقویت تروریست ها در سوریه است.

وی ادامه داد: توسعه و گسترش دیپلماسی پارلمانی کمک موثری را به توسعه همکاریها و درک متقابل شرایط منطقه ای و بین المللی می نماید.

دستیار ویژه رئیس مجلس با اشاره به تحولات میدانی در سوریه، تصریح کرد: حامیان گروههای تروریستی در منطقه باید در سیاست هایشان تجدید نظر کنند و بدانند که ادامه این روند نه تنها به ضرر آنها و تمام کشورهای منطقه خواهد بود، بلکه صلح و امنیت جهانی را به مخاطره جدی خواهد انداخت.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا