اینستاگرام هم پخش زنده تصاویر ویدیویی را فراهم می‌کند

موبنا، رضا خواجه‌وند – اینستاگرام در حال کار کردن روی قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر ویدیویی زنده و مستقیم را از طریق اپلیکشن آن پخش کنند.

این شبکه اجتماعی به دیگر پلتفرم‌ها از جمله پریسکوپ، فیسبوک و اسنپ‌چت می‌پیوندد که هم‌اکنون سرویس مذکور را در اختیار مشترکان خود می‌گذارند.

خبرگزاری روسی T Journal گزارش داد پخش زنده تصاویر ویدیویی در اینستاگرام در بخش خدمات Instagram Stories اضافه خواهد شد که هم‌اکنون نسخه بتای آن برای گوشی‌های اندرویدی آماده شده است.

Instagram 1

در این بخش یک کلید ویژه با نام Live ارایه شده است و کاربران با فشار دادن آن صفحه‌ای را با نام Live Broadcasts پیش روی خود می‌بینند. این صفحه در بخش ویژه مربوط به دوربین دیجیتالی فعال می‌شود و کاربران در آن با زدن کلید Go Insta می‌توانند تصاویر ویدیویی زنده و مستقیم پخش کنند.

اینستاگرام یکی از زیرمجموعه‌های فیسبوک محسوب می‌شود و عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی تصویری جهان را از آن خود کرده است. فیسبوک از مدت‌ها قبل امکان پخش زنده تصاویر ویدیویی را برای مشترکان خود فراهم کرده بود و هم‌اکنون قصد دارد آن را در اختیار مشترکان اینستاگرام هم بگذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا