کف و سقف شهریه مدارس غیردولتی پایتخت

موبنا – مجتبی زینی‌وند در نشستی خبری با بیان اینکه شورای تعیین شهریه در هر منطقه بر اساس اسناد ارائه شده از سوی موسس و شاخصه‌های در نظر گرفته شده اقدام به اعلام شهریه مصوب می‌کنند گفت: مواردی چون امکانات و تجهیزات، عملکرد اداری و پشتیبانی، وضعیت نیروی انسانی، سطح آموزشی و… از جمله این شاخص‌ها هستند.

وی افزود: امسال درصد رشد شهریه در دوره متوسطه دوم و پیش دانشگاهی کمتر از 15 درصد است.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در دوره ابتدایی 31 ساعت درس ارائه می‌شود که ‌25 ساعت آن برنامه مصوب درسی و 6 ساعت فوق برنامه است اظهار کرد: کف شهریه مدارس ابتدایی غیردولتی در شهر تهران 2 میلیون و 22هزار تومان و سقف آن 5 میلیون و 595هزار تومان است.

زینی وند ادامه داد: در متوسطه اول 38ساعت درسی وجود دارد که 30 ساعت برنامه درسی مصوب و 8 ساعت فوق برنامه است. کمترین میزان شهریه مصوب شهر تهران در این دوره 2 میلیون و990هزارتومان و بیشترین میزان آن 6 میلیون 856هزار تومان است.

وی با بیان اینکه در متوسطه دوم نیز 42 ساعت درس ارائه می شود که 34 ساعت آن برنامه مصوب درسی و 8 ساعت آن فوق برنامه است گفت: کف شهریه در این دوره 3 میلیون و 780 هزار تومان و سقف آن 8 میلیون و 419 هزار تومان است.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش افزود: در دوره پیش دانشگاهی 40 ساعت درس ارائه می شود که 16 ساعت آن فوق برنامه است، بر این اساس در شهر تهران کمترین میزان شهریه در این دوره 4 میلیون و 725 هزار تومان و بیشترین میزان آن 10میلیون و 524 هزار تومان است.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا