شرکت خدمات پس از فروش “حامی” آغاز به کار کرد

موبنا، لیلا محمدنظامی – شرکت خدمات پس از فروش «حامی» روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت ماه، طی نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه، به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
در این نشست که در هتل لاله تهران برگزار شد، رامین سلطانی، مدیرعامل شرکت حامی، با اشاره به اینکه خدمات شرکت حامی تنها شامل موبایل و محصولات IT می‌شود، عنوان کرد: «شرکت حامی، یک شرکت پیشرو و مستقل است که هیچ‌گونه وابستگی به تولید‌کنندگان و فروشندگان‌ ندارد و بدون دخالت در حوزه واردات و توزیع و فروش محصولات، تنها به ارائه خدمات پس از فروش به‌طور تخصصی و متمرکز می‌پردازد.
index
سلطانی با اشاره به فراهم شدن شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران بین‌المللی در ایران، ادامه داد: «ما خود را نسبت به جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی در کشور متعهد می‌دانیم و در همین راستا، زیرساختی را فراهم کرده‌ایم و در حال مذاکره با شرکت‌های بین‌المللی هستیم. این سرمایه‌گذاری‌ها تنها معطوف به سرمایه‌گذاری‌های ریالی نیستند، بلکه انتقال دانش و تجربیات فنی را نیز به‌عنوان یکی از موارد مهم، مدنظر داریم.
سلطانی همچنین در این نشست از دو شرکت ایسوس موبایل (Asus Mobile) و هوآوی (Huawei) به‌عنوان تولیدکنندگانی که خدمات پس از فروش آن به‌طور انحصاری در اختیار شرکت حامی است، نام برد و خاطرنشان کرد که این شرکت درصدد است تا به هر تولیدکننده‌ای مشروط بر اینکه از استانداردهای کیفی لازم برخوردار باشد، خدمات ارائه کند. وی با اشاره به برنامه این شرکت برای گسترش نمایندگی‌ها و کم کردن فاصله فیزیکی و مجازی با مصرف‌کنندگان، عنوان کرد: نمایندگی مرکزی ما در خیابان بهشتی تهران و مرکز دیگری در مگامال اکباتان در حال حاضر مشغول به کار هستند و نمایندگی بازار موبایل نیز مراحل پایانی آماده‌سازی را طی می‌کند. نمایندگی شهرهای اصفهان و تبریز نیز راه‌اندازی شده‌اند و ما به سرعت در حال توسعه شبکه خود هستیم.
شرکت «حامی» اولین شرکت خدمات پس از فروش در ایران است که بدون دخالت در بخش فروش و توزیع، به‌طور تخصصی تنها به ارائه خدمات پس از فروش می‌پردازد.
این شرکت از تیمی حرفه‌ای شامل متخصصان و کارشناسان خبره که تجربه کار با شرکای بین‌المللی را نیز دارند، تشکیل شده و به دنبال ارتباطی سازنده و مؤثر با مصرف‌کنندگان است.
شرکت «حامی» رضایت مصرف‌کنندگان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده‌ و در تلاش برای کاهش فاصله فیزیکی و مجازی خود با آن‌هاست؛ در این راستا، حامی تاکنون 245 نقطه جمع‌آوری محصول، برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این شرکت همچنین قصد دارد تا با خریداری برخی از مراکز خدمات‌دهنده موجود، سرعت گسترش خود را افزایش داده و فاصله زمانی خود را با مصرف‌کنندگان کاهش دهد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا