عرضه تازهترین گوشی تلفن همراه هوشمند در بازار ایران
موبنا، لیلا محمدنظامی – این برند تازه وارد در بازار تلفنهای هوشمند، فعالیت خود را از سال 2014 آغاز کرده و تاکنون محصولات خود را در 25 کشور جهان معرفی و عرضه کرده است.
Innjoo مخفف Internet journey (سفر در اینترنت) است و با توجه به قیمت مناسب و امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار میدهد توانسته از سال 2014 تا کنون در کشورهایی چون نیجریه، مصر، مراکش، اسپانیا، ایتالیا علاقمندانی پیدا کند.
هدف Innjoo سهولت دسترسی به اینترنت و زندگی هوشمند است و در دیگر کشورهای جهان نیز از طریق فروشگاههای اینترنتی عرضه میشود.
این برند نوظهور با خلق نرمافزارهای انحصاری خود توانسته نظر کاربران تلفنهای هوشمند را به خود جلب کند.
یکی از اصلیترین برنامههای Innjoo برنامهای به نام Fly Store است که پلتفرمی مشابه گوگل پلی یا اپ استور است و با هدف دانلود ساده نرمافزارهای مختلف طراحی شده است.
این محصول تازه وارد دارای یک مرورگر اختصاصی به نام Inn Browser است که با ایمنی و سرعت اجازه ورود تبلیغات و پاپ آپهای مزاحم را نمیدهد.
برنامه InnUser یکی دیگر از قابلیتهای این تلفن هوشمند است که برنامهای کاربردی برای حل مشکلات و سوالات احتمالی کاربران است.
اینجو تا به حال پنج محصول را در ردههای قیمتی مختلف وارد بازار کرده است و دو مدل Innjoo2 و Fire2 که از بهترین و بهروزترین محصولات این برند هستند از فروردین ماه 1395در فروشگاه اینترنتی بامیلو برای کاربران ایرانی قابل دسترسی است.
بامیلو بهعنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران با بیش از 70هزار کالا در دستهبندیهای متنوع، برای اولین بار این محصول را به کاربران ایرانی معرفی و عرضه میکند.