اپراتوراول پست پروانه می گیرد

محمد کرم پور رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  در گفتگوباخبرنگار سازمان خبری موبنا  اظهار داشت :اپراتور اول پست به زودی از سوی رگولاتوری پروانه دریافت می کند .
وی درادامه  به پست بین الملل اشاره کرد وگفت :پست بین الملل در دستور کار کمیسیون رگولاتوری قرار گرفته است و مصوباتی نیز در این خصوص به تصویب رسیده است .
وی افزود :مزایده و فراخوان هایی نیز برای اپراتور بین المللی پست از سوی شرکت پست داده شده است .
کرم پور در خصوص افزایش تعرفه‌های پستی گفت: تعرفه‌های پستی تحت هیچ شرایطی افزایش پیدا نمی کند و برنامه ای نیز برای افزایش این تعرفه ها برای عموم  در دستور کار قرار دارد .
 رییس سازمان تنظیم مقررات تصریح کرد :در حال حاضر تنها پیشنهادی که برای افزایش تعرفه های پستی وجود دارد تعرفه های پستی برای دستگاه‌های دولتی است .
وی افزود : پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش تعرفه‌ها برای دستگاههای دولتی در کمیسیون تنظیم مقررات مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده است و در حال طی کردن مسیر قانونی است.
گفتنی است سال گذشته در جلسه شورای سیاستگذاری بخش پست کشور مقرر شد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پروانه اپراتور اول پست را تهیه و تدوین کند،چرا که بنابر اصل 44 قانون اساسی شرکت پست جمهوری اسلامی برای ادامه فعالیت خود نیازمند دریافت پروانه است.
در حال حاضر نیز پروانه اپراتور اول پست آماده شده و ظرف چند روز آینده اعطا می شود.
182/11
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا