سهم سامسونگ در بازارصفحه‌نمایش‌‌‌ افزایش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، سامسونگ با ارائه مجموعه متنوعی از این نمایشگر‌ها توانسته رکورد فروش 100 هزار دستگاه از این محصول در ماه آوریل 2010 را به ثبت برساند و حضور خود در این بازار را گسترش دهد.
Yooko Kwon”” مدیر عامل بازاریابی استراتژیک سامسونگ در بخش صفحه‌نمایش‌های LCD در این باره گفت:”صفحه‌نمایش‌‌‌های اطلاعات دیجیتال مانند تلویزیون‌های LCD جزو یکی از جهش‌های مهم در صنعت LCD به شمار می‌آید که می‌توان از آنها به عنوان صفحات اطلاع‌رسانی و یا نمایشگر استفاده کرد. با معرفی مجموعه متنوعی از محصولات در این گروه، سامسونگ به حضور فعال خود در این صنعت ادامه داده و با حفظ جایگاه برتر، سهم خود از این بازار را به 50 درصد خواهد رساند.”
وی افزود: سامسونگ اولین بار در سال 2006 این محصولات را معرفی کرد و با حضور مستمر خود در این بازار توانست تا فوریه سال 2010 یک میلیون عدد از این دستگاه‌ها را به فروش برساند.
طبق گزارش موسسه تحقیقاتی DisplaySearch، پیش‌بینی می‌شود که متقاضیان صفحه‌نمایش‌های DID تا شش سال آینده چهار برابر شود و از 23/2 میلیون دستگاه در سال 2010 به 09/9 میلیون دستگاه در سال 2016 افزایش یابد.
DisplaySearc”” در این گزارش به سهم بازار سامسونگ که خود یکی از تولید‌کنندگان عمده صفحه‌نمایش‌های DID است اشاره کرده که در سال 2009 با فروش 436 هزار دستگاه به 9/41 درصد رسیده و پیش‌بینی کرده است که این میزان امسال به 8/48 درصد افزایش یابد.
در پشت پرده این رکورد‌ها، مجموعه متنوعی از راهکار‌های سامسونگ در زمینه صفحه‌نمایش‌ها و تولید محصولات  با کیفیت قرار گرفته است.
سامسونگ برای پاسخگویی به نیاز مشتریان خود صفحه‌نمایش‌های DID مخصوص با اندازه پنل 32 تا 82 اینچ به همراه قاب‌های بسیار باریک تهیه کرده است.
پیشگامی سامسونگ در ایجاد فرصت‌های جدید، منجر به تولید نمایشگرهایی به بزرگی دیوار شده است که از ترکیب چندین DID بدست آمده و قاب اطراف هر پانل تنها 3/7 میلیمتر ضخامت دارد و این مقدار یک چهارم آن چیزی است که به طور معمول مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنل 46 اینچ سامسونگ کیفیت تصویری کاملاً طبیعی حتی در زمانی که از چند صفحه‌نمایش برای نشان دادن یک تصویر استفاده می‌شود را به شما ارائه می‌کند.
همچنین فناوری پیشرفته سامسونگ در تولید صفحه‌نمایش‌های LCD امکان تولید انبوه صفحه‌نمایش‌های خیلی عریض با نسبت تصویر یک به چهار (4:1) را نیز فراهم ساخته است که جایگزین خوبی برای صفحه‌نمایش‌هایی با نسبت تصویر 4:3 و 16:9 خواهد بود. صفحه‌نمایش‌های با نسبت تصویر 4:1 راه حل مناسبی برای نمایش اطلاعات در مکان‌هایی مانند فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار، فروشگاه‌ها و مدارس با شمار می‌آید که می‌تواند مکانهای جدیدی برای استفاده از صفحه‌نمایش‌های DID باشند.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا