فرانس تلکام به بازار خاورمیانه می اندیشد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، با توجه به اینکه بازار خاورمیانه و آفریقا بازارهای نوظهوری به شمار می روند و از رشد فوق العاده ای برخوردارند بسیاری از اپراتورهای درصدد ظهور در این بازارها هستند.
فرانس تلکام قصد دارد طی پنج سال آینده در بازارهای خاورمیانه و آفریقا سرمایه گذاری کند و به این ترتیب انتظار دارد سهم بازار خود را دو برابر کرده و در این مدت زمان هفت میلیارد یورو در آمد کسب کند.
طبق اعلام فرانس تلکام، این شرکت قصد دارد شمار مشترکانش را در تمامی بازارهایش تا سال 2015 از 200 به 300 میلیون مشترک رسانده و تا سال دو سال آینده 10 هزار کارمند جدید استخدام کند.
هم‌چنین فرانس تلکام قصد دارد شبکه مخابراتی فیبر نوری در فرانسه به راه بیندازد و در آفریقا برنامه آنتن‌های تلفن همراه خورشیدی را به اجرا گذاشته و سیستم‌هایی برای پرداخت موبایل و انتقال پول از طریق تلفن همراه ارایه کند.
 فرانس تلکام همچنین درصدد بهبود شرایط کاری پس از بحران سال گذشته که به خودکشی 24 نفر از کارکنانش انجامید است.
نگرانی درباره خودکشی کارمندان فرانس تلکام که در صدر توجهات قرار گرفت، بحثی را درباره استرس در محیط کاری فرانسه به راه انداخت و رییس قبلی این شرکت را تحت فشار قرار داد.
تعداد کارکنانی که اقدام به خودکشی کردند طی 18 ماه به 24 نفر رسید.
دریادداشتی که از جیب فردی که خودکشی کرده بود، علت خودکشی جو حاکم بر محل کارش اعلام شده  بود.
بر این اساس وزیر کار فرانسه به یکی از مقام های مسوول ماموریت داد به منظور پیگیری دلایل و علت های خودکشی های صورت گرفته، برجلسات بهداشت و امنیت شرکت فرانس تلکام نظارت داشته باشد.
به گفته یک اتحادیه کارگری، بازسازی شرکت دولتی فرانس تلکام می تواند علت یا یکی از دلایل خودکشی کارکنانش باشد.
این شرکت در سال های 2006 تا 2008 میلادی 22 هزار نفر از کارکنانش را اخراج کرد.
135/161

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا