استمرار بی رونقی بازار سیمکارت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته ای که گذشت تنها سیمکارت های های اعتباری همراه اول به خصوص سیمکارت های شماره رند این اپراتور مورد تقاضای  بیشتر مشتریان قرار گرفت.
این در حالی است که بازار سیمکارت های دائمی همراه اول سرد و بی رونق سپری شد.
آخرین بررسی های صورت گرفته در بیشتر مناطق بازار سیمکارت تهران حاکی از آن است، ارزان بودن سیمکارت های اعتباری 0919نسبت به سیمکارت های دائمی و آنتن دهی مناسب این نوع سیمکارت ها در تمامی کشور باعث شده تا افزایش تقاضا برای خرید و فروش این نوع سیمکارت های همچنان ادامه داشته باشد.
در همین حال بی رونقی بازار سیمکارت های 0912 همراه اول تنها مربوط به هفته گذشته نمی شود چرا که بازار این نوع سیمکارت از سال گذشته تا کنون به دلیل مسائلی همچون اشباع بازار و استقبال مردم از سیمکارت های ارزان قیمت رو به سردی گذاشته است.
فعالان این حوزه معتقدند که احتمال رونق بازار  سیمکارت های 0912 در سطح بازار تلفن همراه وجود ندارد و این شرایط تا پایان سال جدید نیز پیش بینی می شود.
تا کنون سه اپراتور ملی همراه اول، تالیا و اپراتور ایرانی خارجی MTN ایرانسل به همراه اپراتورهای محلی کیش و اسپادان در مجموع حدود 50 میلیون سیمکارت اعتباری و دائمی در بازار عرضه کرده اند.
129/11

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا