تایوانی ها 90 درصد نمایشگاه Computex را دراختیار داشتند

به گزارش خبرنگاراعزامی سازمان خبری موبنا  به نمایشگاه Computex ، شرکت کنندگان  در این نمایشگاه ،شماری ازجدیدترین ابزاربا کاربری اتصال به اینترنت و قابلیت سیار بودن و همچنین خواننده های الکترونیکی (e-readers)، لپ تاپها، نت بوکها و تمامی انواع رایانه های دسکتاپی و صفحه نمایش های سه بعدی از جمله علائم دیجیتالی سه بعدی بدون شیشه و فریم های عکس را به نمایش عموم  گذاشتند.
در نمایشگاه امسال شرکت های Asustek Computer و Micro-Star InternationalMSI  طرحهایی را برای رونمایی ازرایانه های  لوحی ای که دارای سیستم عامل Window 7 می باشند را ارائه  کرد.
حضورچشمگیر تولیدکنندگان محصولات Wimax از نکات قابل توجه این نمایشگاه بود .
همچنین شرکت های تولید کننده Chipset ها و محصولات نهایی آن با حضوری پررنگ در این نمایشگاه  شرکت کردند که به دلیل جدید بودن بازاراین محصول در بیشترکشورهای جهان، استقبال  بسیارمناسبی از این بخش صورت گرفت.
این درحالیست که ارائه آخرین دستاوردهای تولید کنندگان Chipset باعث رونق بسیار زیاد این  بخش در نمایشگاه شد.
سالن اول نمایشگاه به محصولات ارتباطی و لوازم جانبی اختصاص داشت به گونه ای که بسیاری از تولید کنندگان تجهیزات Wireless با استاندارد های مختلف از جمله Wifi, Wimax, WCDA,HSPA,HS
, درآن حضورداشتند.
ارائه PDA ها و نمایشگرهای پشتیبانی کننده از انواع روش های Touch و Dual Touch  از دیگر قسمت های  پر رنگ نمایشگاه بود و انواع جایگزین های iPad و iPod و iPhone شرکت Apple و استفاده از سیستم عامل Android شرکت گوگل نیز از نکات قابل توجه این نمایشگاه به حساب می آمد.
 در همین حال قسمت بزرگی از نمایشگاه به ارائه Embedded Device ها اختصاص پیدا کرده بود که طیف بسیار گسترده ای از دستگاه های دارای کاربردهای خاص و چندگانه را شامل شد.
نظم و ترتیب که در برگزاری نمایشگاه مشاهده می شد از نکات قابل توجه این دوره نمایشگاه Computex بود.
نمایشگاه Computex Taipei electronics که افتتاحیه آن هفته گذشته برگزار شد، سی امین سالگرد خود را جشن گرفت.
این نمایشگاه هر ساله در کشور تایوان و در شهر تایپه برگزار می شود وازآنجا که بسیاری ازتولید کنندگان محصولات این نمایشگاه نیزدر کشور تایوان مستقرهستند، به همین دلیل کمترشرکت معروفی از شرکت دراین نمایشگاه سر باز می زند.
نمایشگاه Computex از نمایشگاه های مطرح در حوزه جنوب و شرق آسیا است که به دلیل تنوع محصولات و تولید کنندگان مورد توجه بسیاری از مخاطبان به ویژه وارد کنندگان محصولات کامپیوتری می باشد.
117/11


«گزارش تصویری»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا