مصوبات سفر اول و دوم هیات دولت در بخش مخابرات 100 درصد تحقق یافت

علی کارگزار روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:حتی در برخی از موارد شرکت مخابرات خراسان رضوی فراتر از تعهدات خود در این مصوبات عمل کرده است.
وی بسیاری از خدمات صورت گرفته در بخش مخابرات خراسان رضوی در سالهای اخیر را ناشی از اجرای مصوبات سفرهای دور اول و دوم هیات دولت به استان دانست و گفت:در دور اول سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی مصوبه ای راجع به توسعه خدمات و تجهیزات مخابراتی استان در هفت بند به تصویب رسیده بود که طبق بند اول این مصوبه مخابرات استان مکلف شده بود از اول فروردین تا سی مهر ماه سال85 ، صد هزار تلفن ثابت را دایر کند که 100 درصد این تکلیف در زمان مقرر به انجام رسید.
او افزود:بند دوم این مصوبه دایر کردن 130 دفتر مخابرات روستایی از اول فروردین سال 85 تا سی مرداد ،بند سوم مصوبه، نصب و بهره برداری 50 ایستگاه بی تی اس تلفن همراه تا تاریخ سی تیر همان سال بود که هر دو بند در زمان اعلام شده ، اجرایی شد.
کارگزار گفت:در بند چهارم قرار بر این بود که مرکز اس سی یک مشهد به میزان 26 هزار و 190 پورت و مرکز اس سی دو مشهد به میزان 28 هزار و 550 پورت تا تاریخ سی تیر سال 85 توسعه پیدا کند که این توسعه در موعد مقرر صورت گرفت.
او افزود:در بند پنجم مصوبه قرار بر این بود که 120 کیلومتر فیبر نوری تا تاریخ سی تیرماه سال 85 ساخته شود که رقمی بیش از این مقدار یعنی 126 کیلومتر در تاریخ مقرر ساخته شد.
وی ادامه داد:نصب و راه اندازی 150 مرکز تلفن کم ظرفیت روستایی تا سی شهریور 85 بند ششم مصوبه و نصب و راه اندازی تجهیزات دیتا در هفت شهر استان تا سی تیر همان سال بند هفتم این مصوبه بود که هر دو بند در تاریخ مقرر اجرا شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی اظهار داشت:در دور دوم سفر هیات دولت به خراسان رضوی راه اندازی 150 ایستگاه بی تی اس تلفن همراه تا تاریخ بیست و یکم دیماه 87 ، نصب و راه اندازی مرکز سوئیچ تلفن همراه در دو شهرستان نیشابور و سبزوار تا اول شهریور 87 و راه اندازی 100 دفتر آی سی تی روستایی تا پانزدهم مهر همان سال جز مصوبات سفر بود که همگی در موعد مقرر اجرایی شد.
وی افزود:افزایش مراکز سوئیچ تلفن همراه به مزان 400 هزار شماره تا تاریخ بیست و نهم دیماه سال 87 ، اجرای 50 کیلومتر فیبر نوری تا شانزدهم مرداد سال 87 و واگذاری 120 هزار شماره تلفن همراه تا بیست و هشتم اردیبهشت همان سال، بخش دیگر مصوبه سفر دوم استانی هیات دولت به خراسان رضوی بود که همه در زمان خود اجرا شد ضمن آن که در مورد آخر هفت هزار شماره بیش از میزان مقرر، تلفن همراه واگذار گردید.
161/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا