تعویض سیمکارتهای قدیمی همراه اول برای رفع مشکل آنتن دهی

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت ارتباطات سیار اخیراً اقدام به ارسال پیامک برای دارندگان سیم‌کارت‌های قدیمی خود کرده و به این ترتیب از مشترکان قدیمی خود برای تعویض سیم‌کارت‌‌هایشان دعوت می‌کند.
بنابراین گزارش، در متن این پیامک آمده است: «خدمات رایگان آزمایشی تعویض سیم‌کارت‌های قدیمی در مراکز تلفن ثابت استان تهران ارائه می‌شود.»
علی حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس گفت:‌ سیم‌کارت‌هایی که قدیمی می‌شوند مشکل آنتن دهی پیدا می‌کنند و با این اطلاع‌رسانی به مشترکان سیم‌کارت‌های قدیمی که با مشکلات آنتن‌دهی مواجه‌اند اعلام شده که برای تعویض سیم‌کارت‌های خود مراجعه کنند.
وی ادامه داد: چنانچه در مراکز مربوطه پس از چک سیم‌کارت مشخص شود مشکل مربوط به قدیمی بودن سیم‌کارت است، سیم کارت به صورت رایگان تعویض می‌شود.
مدیرکل مشترکین شرکت ارتباطات سیار در خصوص اینکه «ارسال این پیامک ها مختص به سیم‌کارت های TCI است؟» گفت: بحث TCI یا MCI نیست. این اطلاع رسانی انجام شده تا سیم‌کارت‌هایی که با مشکل مواجهه‌اند، اگر جزء سیم کارت‌های قدیمی هستند مالکانشان متوجه شوند باید برای تعویض سیم‌کارت‌ خود مراجعه کنند و مراکز تلفن ثابت نیز این خدمت را ارائه می‌دهند.
حمیدی افزود: شرکت ارتباطات سیار با همکاری شرکت مخابرات استان تهران، ارائه خدمات خود را از دفاتر بخش خصوصی و 8 اداره منطقه توسعه داده و به این ترتیب مراکز تلفن ثابت نیز برخی از خدمات سیم‌کارت های همراه اول را ارائه می‌کنند.
161/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا