افزایش 10 درصدی ثبت ازدواج در کهگیلویه‌ و بویراحمد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی زنان کهگیلویه وبویراحمد ایل بانو ،سعید محوری اظهار کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد در میان استان‌های کشور در زمینه ثبت ازدواج رتبه اول کشور را کسب کرد واستان‌های ایلام وخوزستان در رده‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد از رشد 10 درصدی ازدواج در نه ماهه امسال در استان خبر داد وگفت: در تعداد 5 هزار و 313 ازدواج به ثبت رسید که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 10درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در نه ماهه امسال تعداد 20 هزار و 687 جلد سند مالکیت کاداستری در استان صادر شده است، عنوان کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 9 درصدی داشته است.

محوری در رابطه با تعداد خلاصه معاملات ثبت شده در کمتر از دو روز، ابراز کرد: در نه ماهه اول سال تعداد 8 هزار و 923خلاصه معامله الکترونیکی به واحدهای ثبتی ارسال شده که از این تعداد 6 هزار و 229مورد در کمتر از دوروز ثبت شده است که رشد 70 درصدی را نشان می‎دهد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه‌وبویراحمد تعداد تفکیک‌های انجام شده در نه ماهه امسال را 2 هزار و 141 مورد عنوان کرد و افزود: این آمار نسبت به سال گذشته که 917 مورد بوده است که رشد 133درصدی داشته است که نسبت به 31استان کشور کهگیلویه وبویراحمد در این زمینه در رتبه اول کشور قرار دارد.

محوری تعداد پرونده‌های تشکیل شده اجرا در نه ماهه امسال را 302 مورد و پرونده های مختومه شده اجرا در همین مدت را 364 مورد عنوان کرد.

وی خلاصه معاملات ثبت شده در نه ماهه امسال را 8 هزار و 834 موردوتعداد استعلامات پاسخ داده شده در کمتر از دوروز را 8 هزار و 455مورد برشمرد.
184/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا