جنجال در صحن علنی مجلس شورای اسلامی +عکس

شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از صبح دوشنبه اعتراض های بسیاری به تصویب نشدن طرح مناطق آزاد و تجاری داشتند جلسه علنی را ترک کردند.

احمد شوهانی نماینده ایلام صبح امروز در صحن علنی به عدم تصویب لایحه ایجاد مناطق آزاد اعتراض کرد. وی معتقد بود مناطق آزاد، مغایرتی با قانون برنامه ندارد که تصویبش نیازمند دو سوم آرای نمایندگان باشد.

پس از تذکر شوهانی عده ای از نمایندگان به جایگاه هیات رییسه رفتند و مخالفت خود را با عدم تصویب این طرح اعلام کردند بعد از دقایقی جلسه آرام شد و نمایندگان در صندلی های خود جلوس کردند ولی هنوز ساعتی از این موضوع نگذشته بود که حدود ۸۰ نفر از نمایندگان به جایگاه هیات رییسه رفتند و با محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس گفت و گو کردند.

اعضای هیات رییسه نیز تلاش کردند که آنان را متفرق کنند در این زمان این نمایندگان از جایگاه هیات رییسه به پایین آمدند و برخی از آنان با برداشتن کیف و وسایلشان جلسه علنی مجلس را ترک کردند.

حتما بخوانید :  داغ شدن قیمت‌ها در بازار یخ زده خودرو

جلسه صبح امروز مجلس با ۲۱۲ نماینده آغاز شد ولی پس از ترک این نمایندگان به ۱۹۹ نفر رسید و منصور حقیقت پور، احمد شوهانی، سید باقر حسینی، حلیمه عالی، کمال الدین پیرموذن و حمید صرامی فروشانی از جمله نمایندگانی بودند که از جلسه علنی مجلس خارج شدند. عکس های منتشر شده در خانه ملت تنش امروز در مجلس را نشان می دهد.

جنجال در صحن علنی مجلس ایران +عکس

جنجال در صحن علنی مجلس ایران +عکس

جنجال در صحن علنی مجلس ایران +عکس

جنجال در صحن علنی مجلس ایران +عکس

جنجال در صحن علنی مجلس ایران +عکس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا