سامسونگ با ویندوز 10 تبلت جدید 12 اینچی ساخت

به گزارش موبنا، منابع آگاه با اطمینان کامل گزارش دادند این رایانه لوحی 12 اینچی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 ساخته می‌شود و هم‌اکنون در فرآیندهای داخلی سامسونگ با نام SM-W700 شناخته می‌شود.

هنوز خبری در مورد زمان دقیق ورود این محصول به بازار جهانی منتشر نشده است. ولی به نظر می‌رسد سامسونگ اوایل سال 2016 میلادی این محصول را به دست کاربران جهانی برساند.

تبلت SM-W700 از سوی مراکز Bluetooth SIG و Wi-Fi Alliance‌ مجوزهای لازم را دریافت کرده است و بر اساس اسناد منتشر شده، مراحل پایانی ورود به بازار جهانی را پشت‌سر می‌گذارد.

مرکز Zauba به عنوان متولی صادرات و واردات محصولات در هند نیز تایید کرده است که این محصول نمایشگر لمسی 12 اینچی دارد و قرار است فروش آن به زودی آغاز شود.

در سایت اینترنتی این مرکز هندی اعلام شده است که رایانه لوحی مذکور برای کشور هند 455 دلار قیمت‌گذاری شده است و از این رو نمی‌توان آن را در خانواده تبلت‌های پیشرفته طبقه‌بندی کرد.

این تبلت 12 اینچی مبتنی بر پردازنده اینتل ساخته شده است و سامسونگ آن را به قلم هوشمند S Pen هم مچهز کرده است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند فروش این دستگاه از ماه آینده آغاز شود.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا