همه جا بریز و بپاش است به‌جز فرهنگ!

برومند وضع مدیریت سالن‌های نمایشی را فاجعه‌بار توصیف کرد و افزود: یکی از جاهایی که خیلی با منت به ما سالن دادند، فرهنگسرای نیاوران بود که دو گروه با مشکلات بسیار نمایش‌هایشان را در این فرهنگسرا اجرا کردند؛ اما متاسفانه سالن‌های نمایشی ما اصلا برخورد فرهنگی ندارند. او در ادامه صحبتش با ابراز تأسف از کم‌توجهی صداوسیما به تبلیغ کالاهای فرهنگی اضافه کرد: تعجب می‌کنم یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای که ما به آن فحش می‌دهیم، حاضر شده تبلیغ رایگان برای کالاهای فرهنگی ما مانند فیلم‌های سینمایی داشته باشد و همین موضوع باعث شده خود من برای این شبکه که قبلا به آن فحش می‌دادم‌، احترام قایل شوم. اما متاسفانه در تلویزیون خودمان بدون پول، حتی سلام و علیک هم نمی‌کنند؛ چه برسد به تبلیغ تئاتر از سینما!
برومند در ادامه صحبتش از تلویزیون، از دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها درخواست کرد که قدری سخاوتمندانه‌تر با کالاهای فرهنگی برخورد کنند.
کارگردان مجموعه «آب پریا» با انتقاد از بودجه اندک بخش فرهنگ خاطرنشان کرد: مدام می‌گویند کمربندها را ببندیم؛ چون دوره‌ اقتصادی سختی در پیش داریم و باید این دوره را بگذرانیم. اما کمربندها را نبسته‌اند   یعنی فقط در مورد آنچه که مربوط به تفکر و فرهنگ و هنر است، صرفه‌جویی می‌کنند؛ اما در بقیه بخش‌ها بریز و بپاش ادامه دارد.

179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا