وزیر خارجه ممنوع‌التصویر است؟

در عین حال باید این فتح‌الفتوح را به دوستان دلواپس تبریک گفت. یک هفته جوسازی و بمباران خبری دوستان علیه این گفت‌وگو نتیجه داد تا بعد از بسته شدن پرونده پی‌ام‌دی دوستان با شکست!؟ جدیدی در عرصه سیاست رودر‌رو نشوند. به هر حال باید به دوستان حق بدهیم و درک‌شان کنیم. بسته شدن پرونده پی‌ام‌دی و تمام شدن آن، ضربه سختی برای دلواپسانی بود که خبر موثق داشتند این پرونده بسته نمی‌شود.
البته خب دلواپسی هیچ وقت از تک و تا نمی‌افتد و همیشه بهانه‌هایی برای شادمانی توأم با بهانه‌جویی پیدا می‌کند. مصوبه ضد ایرانی امریکا درباره ویزا چنان دوستان را شادمان کرده که لحظه‌ای دست از دست‌افشانی و پایکوبی برنمی‌دارند. بعد رسانه‌های این طرف را متهم می‌کنند که از این مصوبه دفاع می‌کنند!؟
عموجان دلواپس‌مان یک پس‌گردنی محکم به ما حواله کرده و فریاد زدند: «شرم کنید. خجالت بکشید. دم خروس غربگرایی و اجنبی‌پرستی‌تان دیگر توی حلق ماست. واقعاً با چه رویی باز هم قربان صدقه جان کری می‌روید و برایش خوش‌رقصی می‌کنید؟ بعد انتظار دارید رسانه ملی دست روی دست بگذارد و شب یلدای مردم را با لبخندهای ظریف خراب کند؟ والله که اگر از این مصیبت در سیمان و پودر خاک سنگ غوطه‌ور شویم، بیراه غوطه‌ور نشده‌ایم!» عجب! والا در حال حاضر که دوستان دلواپس خیلی از این مصوبه ضد ایرانی به وجد آمده‌اند و شاد و خرسند هستند. ما کار خاصی نکرده‌ایم. فقط اطلاع‌رسانی کردیم که جان کری به جناب ظریف تعهد داده که به برجام متعهد هستیم؛ همین. ما چرا باید از این مصوبه دفاع کنیم؟ اصلاً ویزا گرفتن یا نگرفتن دیگران چرا باید باعث خوشحالی ما بشود. ما فقط دلواپس برجام هستیم و اینکه زودتر گره‌های تحریم از پیکره اقتصاد کشور باز شود و نفسی بکشیم. شما و دوستان دلواپس ظاهراً وضع‌تان خوب است اما اکثریت مردم در آرزوی رونق اقتصاد و رفتن رکود و  مهار تورم هستند.
عموجان پوزخندی زدند که: «کدام رونق؟ کدام مهار؟ کدام برجام؟ چه کشکی؟ چه دوغی؟ دل‌تان را به لبخندهای ظریف و یکسری اباطیل خوش کرده‌اید و مدام برای غربی‌ها خوش رقصی می کنید تا مثلاً تحریم‌ها را بردارند. ولی کور خوانده‌اید ما خبر موثق داریم که تحریم‌ها را برنمی‌دارند و همه حرف‌های کری و اوباما و آمانو و تمام شخصیت‌های حقیقی و حقوقی عالم الکی است؛ ما خبر موثق داریم.» بله خب؛ خبر موثق‌تان توی حلق ما! بیخود نیست که نماینده انجمن صنفی لبنیات کشور، یکی دیگر از دلایل سرانه پایین مصرف لبنیات در کشور را به‌کارگیری شیر، ماست و کشک در الفاظ توهین‌آمیز و جوک‌های رایج عنوان فرموده‌اند!
عموجان خشم‌شان را فرو خورده و با یک دسته گل و جعبه شیرینی به سمت جام جم رهسپار شدند…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا