جناب روحانی… خوب تون شد هوای پایتخت را آلوده کردید؟

عموجان دلواپس ما می‌فرمایند که «جناب روحانی از جان ملت چه می‌خواهد؟ دوباره نامزد شده که چه بشود؟ همین‌ها باعث می‌شوند هوای پایتخت آلوده شود!» جان؟ ثبت نام جناب رئیس جمهوری مسبب آلودگی هوا می‌شود؟ «بله که می‌شود! خب کلی خدم و حشم و اتومبیل حفاظت  و  گارد امنیتی باید از پاستور برود فاطمی. بعد خیابان‌ها بند می‌آید و در نتیجه ترافیک فاطمی پس می‌زند.
به خدا از دود خفه شدیم. مسئولان به جای اینکه به فکر سیاسی کاری باشند و دغدغه پست و مقام را داشته باشند، کمی به فکر مردم باشند. مدرسه‌ها را تعطیل می‌کنند تا خودشان راحت به فاطمی بروند و ثبت نام کنند.»  عجب! حالا خبر موثق دارید که مدرسه‌ها را به خاطر ثبت نام شخصیت‌ها تعطیل کرده‌اند یا این هم شبیه همان خبرهای موثقی است که دوستان در جراید شان منتشر می‌کنند؟ اصلاً به فرض که محدوده پاستور تا فاطمی هم به خاطر ثبت نام رئیس جمهوری کمی شلوغ شود. باقی تهران را چه کسی آلوده کرده است؟ چطور دولت مهرورزی که نفت را 120 دلار هم فروخته بود بعد از 8 سال نتوانست به حال آلودگی فکری بکند، بعد حالا با نفتی که دارد به زیر 20 دلار هم نزدیک می‌شود، چه کارش می‌شود کرد آن‌هم با 380 هزار میلیارد بدهی که دوستان ولنجک روی دست دولت فعلی گذاشته‌اند؟
عموجان با هیجان خاصی یادآور شدند:« چرا کاری نکرد! یادتان رفته آن همه دور کاری؟ آن همه سهام عدالت؟ آن همه یارانه؟ آن همه روزهای بین تعطیلی که تعطیل می‌شدند؟ آن همه کاغذپاره هایی که به هیچ جا محاسبه نشدند؟ مردم وقتی توی صف یارانه و سهام عدالت می‌ایستادند، فرصت نداشتند سوار ماشین بشوند و با دور دور الکی هوا را آلوده کنند. بعد هم وقتی تحریم‌ها کاغذپاره‌ای بیش نبودند، مردم حواس شان به استهلاک ماشین شان بود و زمان‌های مرده را در خانه می‌گذراندند و بیرون نمی‌رفتند. حالا شما تمام فکر و ذکرتان این است که یکسری بنجل را به مجلس بفرستید و در این راه از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنید.»
حالا شما زیاد درباره ترکیب مجلس آتی جوش و جلا نزنید. هنوز که معلوم نیست قرار است چه کسانی از فیلترها عبور کنند. بعدش هم انتخاب کننده مردم هستند و تصمیم می‌گیرند که چه سلیقه‌ای حاکم بر مجلس آتی باشد. با کمیت رأی مردم که ان شاء الله مشکلی ندارید؟ عمو دندان از غضب به هم ساییده و پیش به سوی افق ولنجک رهسپار شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا