سقوط راننده جوان از ارتفاع ۳۵ متری

ساعت ٩:٤٤ صبح ٢٨ آذرماه در پی تماس کارگران حاضر در صحنه با سامانه ۱۲۵، آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ و گروه امداد و نجات ۸ سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه واقع در خیابان ۳۵ متری گلستان، خیابان سوسن‌آبادی اعزام شدند.
مدیر منطقه یک آتش‌نشانی تهران درباره وقوع این حادثه گفت: محل حادثه یک ساختمان ۹ طبقه درحال ساخت در یک پروژه بزرگ ساختمانی است که راننده جوان (جرثقیل ثابت ساختمانی) به همراه کابین تاورکرین از ارتفاع ۳۵ متری به پایین سقوط کرد و از چند قسمت بدن دچار جراحت شدید و شکستگی شد.
سعید علیزاده گفت: بر اثر وقوع این حادثه، اپراتور تاورکرین که در داخل اتاقک آن در ارتفاع ۳۵ متری سرگرم کار بود، به همراه این جرثقیل به پایین سقوط کرد و در میان آهن پاره‌های اتاقک و بلوک‌های سیمانی گرفتار شد.
مدیر آتش‌نشانی در مورد عملیات آتش‌نشانان اظهار داشت: نجاتگران آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص و برش بدنه اتاقک فلزی، این راننده ۳۵ساله را که به سختی مجروح شده بود خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
وی خاطرنشان کرد: این راننده جرثقیل به‌رغم سقوط از ارتفاع ۳۵ متری به طرز معجزه‌آسایی از این حادثه جان سالم بدر برد ولی به خاطر مصدومیت و شکستگی اعضای بدن بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد. گفتنی است؛ این عملیات سرانجام در ساعت ۱۱ صبح به پایان رسید.

179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا