کشتی‌گیر سابق تیم‌ملی گلوله‌‌باران شد

فریدون قنبری ملی‌پوش باسابقه کشتی کشور، عصر روز دوشنبه ١٦ آذرماه درحالی‌ که  مشغول رانندگی درخیابان‌های شهر صحنه بود، توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
با توجه به‌شدت جراحاتی که بر اثر اصابت چندین گلوله به فریدون قنبری وارد شد، او را به بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه انتقال دادند. تیم‌های پزشکی معاینات خود را آغاز کردند و مشخص شد ٧ گلوله به کتف چپ، صورت و کف دو دست فریدون قنبری اصابت کرده است. او به سرعت تحت عمل جراحی قرار گرفت.  با اعلام این تیراندازی هولناک ماموران پلیس کرمانشاه وارد عمل شدند و بلافاصله تحقیقات خود را برای دستگیری عامل یا عاملان این تیراندازی آغاز کردند و هنوز علت این حادثه مشخص نیست.  منصور کیانی یکی از مسئولان هیأت کشتی کرمانشاه با تأیید این خبر گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام و پیگیر وضع قنبری هستیم. ظاهرا مردان ناشناسی با شلیک گلوله به جان قنبری سوءقصد کرده‌اند و ٧ گلوله به سوی وی شلیک شده که جهت مداوا به بیمارستانی درکرمانشاه منتقل شده است. همچنین تاکنون از علل و انگیزه سوءقصدکنندگان این اقدام وحشیانه خبری در دست نیست.  رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان کرمانشاه در مورد علت وقوع این حادثه گفت: گویا درپی یک درگیری که فریدون قنبری درگذشته با برخی از افراد داشته، با حمله افراد مسلح در خیابان رستمی شهر صحنه روبه‌رو شده است.
پورنظری در مورد فرد یا افراد درگیر در این درگیری مسلحانه گفت: تیمی از مرکز استان برای بررسی حادثه به شهر صحنه اعزام شده است که به‌ دنبال دستگیری تیرانداز یا تیراندازان سرنخ‌هایی به دست آمده است.
وضعیت جسمانی قنبری بهتر شده است
بهزاد کنگرشاهی از دوستان ورزشی فریدون قنبری درخصوص آخرین وضع این ملی‌پوش سابق کشور گفت: وضع جسمانی او بهتر شده و تنفسش به حالت طبیعی نزدیک شده است.
فریدون قنبری ٣٧ساله آزادکار وزن ۸۴کیلوگرم جمهوری اسلامی ایران و چندین نشان قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد.

179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا