مرگ مرد قاتل یک روز پیش از اعدام

دوم آذرماه ‌سال ‌جاری به ماموران پلیس خبر رسید که دو زندانی با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنها با ضربه به سرش جان باخته است. قربانی مرد ٧٧ساله‌ای بود که پس از درگیری با یک اعدامی دیگر کشته شده بود. قاتل، در لیست محکومانی قرار گرفته بود که به‌زودی اعدام می‌شد. او با کشتن هم‌سلولی خود، باز هم پرونده‌ای جدید جنایی پیش‌روی پلیس و بازپرس قتل قرار داد. بنابراین پس از اين حادثه، پرونده جنايتي پيش‌روي بازپرس جنايي تهران گشوده شد و تيمي ازكارآگاهان جنايي پليس آگاهي پايتخت تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند.

متهم بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل این پیرمرد در یک درگیری مرگبار اعتراف کرد. ازسوی دیگر مشخص شد که مقتول نیز خودش در لیست اعدامی‌ها قرار داشته و تنها یک روز به اجرای حکم اعدامش مانده بود. تحقیقات نشان داد که این پیرمرد‌ سال ٨١ در یک درگیری در شهرک خادم‌آباد شهریار مرد جوانی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود. پرونده جنایی این مرد نشان می‌داد که او در آن‌ سال با فريب پسران كم سن‌و‌سال به بهانه خريد خوراكي و آبنبات آنها را به خانه خود مي‌كشاند و دست به آزار و اذيت آنها مي‌زد.

پس از آن شاكيان را تهديد مي‌كرد كه شکایت نکنند وگرنه آبروی آنها را می‌برد. اما در این میان يكي از آنها ماجرا را برای پدرش تعريف كرد. همين باعث شد كه عموي اين پسربچه با عصبانیت به سراغ پيرمرد برود. درهمین جریان به خاطر این‌که آنها با هم درگیر شدند، پيرمرد با ضربات چاقو، عموي پسربچه را به قتل رساند و بعد از آن هم دستگير شد. این پیرمرد بعد از محاكمه در شعبه ٧٤ دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محكوم شده و به تاييد قضات شعبه ١١ ديوان عالي كشور رسيده بود. اما درست یک روز مانده به اجرای حکمش کشته شد.

179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا