عرضه و فروش گوشی های بازسازی شده یا ریسربیش در تهران

“غلامحسین کریمی” در گفتگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: متاسفانه دستگاه های ریسربیش یا همان بازسازی شده که به صورت عمده از دبی خریداری می شود به صورت آکبند در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
وی با اشاره به برخوردقانونی با تمامی فروشندگان دستگاه های ریسربیش شده در بازار تهران، افزود: هم اکنون بیشتر دستگاه های ریسربیش شده متعلق به برند آی فون در بازار است که تا کنون با شکایت بیشتر خریداران این کالا روبرو شده است.
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی و ارتباطی تهران با اشاره به اینکه بیشترین آمار شکایت های ارایه شده به این اتحادیه را در خصوص فروش گوشی های کارکرده به جای آکبند و نو عنوان کرد، و گفت: متاسفانه به دلیل فعالیت فروشگاه های بدون مجوز شاهد اجرای انواع تقلب های از سوی برخی از سواستفاده کنندگان شده ایم.
سخنگوی اتحادیه دستگاههای مخابراتی و ارتباطی تهران همچنین با اشاره به عدم آگاهی بیشتر کاربران در صورت برخورد با هرگونه تقلب و سوء استفاده در بازار تلفن همراه، گفت: متاسفانه مردم آگاهی چندانی در مورد نوع پیگیری و مراجعه به نهادهای مرتبط برای پیگیری شکایت خود ندارند از این روز به تمامی کاربران و مشتریان این حوزه می توانند از طریق شماره 66763035 شکایت خود را به واحد رسیدگی به شکایات این اتحادیه مطرح کنند.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا