درگاه پرداخت اینترنتی ایرانسل مختل شد
به گزارش موبنا از مهر، سامانه پرداخت اینترنتی اپراتور ایرانسل، چند روزی است که از دسترس خارج است و مشترکان این اپراتور قادر به پرداخت صورتحساب خود به صورت اینترنتی نیستند.
مشترکان ایرانسل که قصد دارند از طریق سایت اینترنتی این شرکت، نسبت به پرداخت قبوض و صورتحساب تلفن همراه دائمی و اینترنت وایمکس اقدام کنند در زمان اتصال به درگاه بانک مورد نظر با اعلام خطا در این سایت و عبارت no data مواجه می شوند.
درحالی این مشکل، بیش از یک هفته است برای مشترکان به وجود آمده که تماس با مرکز تماس مشترکان ایرانسل نیز راه به جایی نمی برد و پاسخگوهای تلفنی این شرکت، معتقدند که هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد و اختلالی گزارش نشده است.
امکان پرداخت صورتحساب از طریق دفاتر امور مشترکان و حتی بانکها نیز وجود ندارد و این درحالی است که برخی مشترکان سازمانی اپراتور ایرانسل، تنها مجبور به پرداخت اینترنتی صورتحساب خود هستند.
در همین حال چندی است که استفاده از کدهای دستوری ussd در شبکه ایرانسل برای پرداخت و خرید شارژ و استعلام با اختلالاتی مقطعی همراه است و برخی از مشترکان این اپراتور نسبت به این موضوع نیز گلایه مندند.