دهمین نمایشگاه الکامپ در همدان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار موبنا، دهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ و دومین نمایشگاه موبایل، لب‌تاپ، دوربین‌های دیجیتال و تبلت در نمایشگاه بین‌المللی استان همدان آغاز به کار کرد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان در این مراسم اظهار کرد: از حدود دو ماه پیش برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری این نمایشگاه انجام شده است.
مجتبی ساکی با بیان اینکه این نمایشگاه با 50 غرفه در دو سالن تخصصی از امروز به مدت 6 روز شروع به کار می‌کند، افزود: امسال در نمایشگاه شرکت‌های خدماتی اینترنتی، تبلت و دیجیتال، شرکت‌های همراه اول و ایرانسل و مراکز علمی صنعتی دانشگاه‌های صنعتی، بوعلی، دانشگاه آزاد همدان و علمی کاربردی حضور دارند.
وی گفت: در طول برگزاری نمایشگاه دوره‌های تخصصی برگزار می‌شود و تعدادی شرکت خصوصی و تخصصی نرم‌افزار و سخت‌افزار نیز آخرین ایده‌ها و تخصص‌های خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان ادامه داد: امسال در این نمایشگاه پارک علم و فناوری استان نیز حضور پیدا کرده تا آخرین پروژه‌ها در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: دومین نمایشگاه موبایل، لب‌تاپ، برق، ماشین‌های اداری همزمان با دهمین نمایشگاه الکامپ به طور همزمان برگزار می‌شود.
وی گفت: این نمایشگاه از تاریخ 10 تا 15 آبان ماه صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود و روز جمعه به صورت یکسره آماده بازدید علاقمندان است.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا