موتورولا لزوم استفاده از گوشی‌های نشکن را توضیح داد

به گزارش موبنا، این محصول که با نام Droid Turbo 2 شناخته می‌شود، قرار است با نام Moto X Force در اختیار کاربران جهانی قرار بگیرد و دستکم کاربران برای مدت 4 سال هیچ نگرانی در مورد شکستن نمایشگر آن نداشته باشند.

برای آن دسته از کاربرانی که نمی‌توانند چنین گوشی را تصور کنند باید گفت که چنین نمایشگری می‌توانند کاربردهای فراوان داشته باشد و باعث شود کاربرانی که دایم گوشی خود را می‌اندازند، در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

شرکت موتورولا امروز یک اینفوگرافیک منتشر کرد و در آن با جزییات کامل توضیح داد که چطور این نمایشگر در مقابل هر گونه آسیب احتمالی ایمن شده است و مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود.

موتورولا بر این بارو است که اگر همه کاربران جهانی Moto X Force را بخرند، جهان جای ایمن‌تری می‌شود.

در اینفوگرافیک این شرکت گفته شده است 50 درصد مردم جهان دستکم یک بار سقوط گوشی و شکستن نمایشگر آن را تجربه کرده‌اند که این رقم برای کشور هند 65 درصد، برای چین 63 درصد، برای مکزیک 64 درصد، برای برزیل 50 درصد، برای آمریکا 34 درصد و برای بریتانیا 38 درصد گزارش شده است.

موتورولا می‌گوید 23 درصد مردم جهان پس از آنکه نمایشگر گوشی می‌شکند همچنان از آن استفاده می‌کنند که این اتفاق مشکلات فراوانی برای آنها ایجاد می‌کند. همچنین، 21 درصد کاربران جهان هم‌اکنون یک گوشی هوشمند با نمایشگر شکسته را در اختیار دارند.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا