هوا امروز کمی گرم می‌شود/ ورود سامانه بارشی از فردا

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان،به نقل از پایگاه سازمان هواشناسی براساس آخرین داده ها ونقشه هاي پیشیابی هواشناسی، امروز ابرناکی، بارش باران و وزش باد در دامنه هاي زاگرس مرکزي، ارتفاعات البرز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور رخ می دهد که در نقاط کوهستانی شمال شرق بارش برف دور از انتظار نیست.
این گزارش می افزاید:کاهش دما در این روز در شمال شرق کشور قابل توجه می باشد و از امروز( دوشنبه) افزایش دما در نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود. دوشنبه بارش پراکنده گاهی بارعدوبرق و وزش باد در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان رخ خواهد داد.
دراین گزارش آمده: سه شنبه بعدازظهر سامانه بارشی دیگري از غرب وارد کشور خواهد شد که از چهارشنبه با شمالی شدن جریانات ضمن تقویت سامانه بارشی، طی روزهاي چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در شمال غرب، غرب، مرکز، شمال، دامنه هاي البرز و به تدریج شمال شرق کشور بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش بینی می شود.
به گزارش خبرنگار میزان،دمای هوای تهران در حال حاضر(ساعت 8 صبح) 13 درجه سانتیگراد است.بیشینه و کمینه دما هوای امروز 21 و 12 درجه اعلام شده است.دمای هوای فردای پایتخت نیز 24 و 13 درجه پیش بینی شده است.
دمای هوای تهران در حال حاضر (ساعت 10صبح) 16 درجه سانتیگراد میباشد.
179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا