جنجالي ترين عکس رامبد و نگار جواهريان/عکس

آريا:   اما يکي از اين عکس‌ها حاشيه‌هايي به دنبال داشت و باعث شد کامنت‌هاي ذيل آن با ديگر پست‌هاي هنرمندان متفاوت شود.
«کامنتا عالي‌ان، خودشون يه پا استندآپ کمدي‌ان»!/ جنجالي که انتشار عکس مشترک رامبد جوان و نگار جواهريان ايجاد کرد و دامنه‌اش به پيج سحر دولتشاهي هم کشيده شد.

جوان جواهریان

مدتي است که در فضاي رسانه‌اي کشور شايعاتي در خصوص ازدواج رامبد جوان و نگار جواهريان به گوش مي‌رسد و حتي چندي پيش برخي سايت‌هاي خبري بر اين شايعه مهر تاييد زده بودند. از همين رو وقتي‌که رامبد جوان در اينستاگرام‌اش عکسي از خود به همراه نگار جواهريان را که در جشن خانه سينما حضور داشتند، منتشر کرد، کامنت‌هاي فراواني به اين شايعه دامن زدند و صحت و سقم ماجرا را از رامبد جوان جويا مي‌شدند. بيش از 13 هزار کامنت با ادبيات و لحن‌ها وپرسش‌هاي متفاوت که اکثر آنها حول شايعه ازدواج مي‌گذرند. يکي تبريک مي‌گويد يکي پرخاش مي‌کند و ناسزا مي‌گويد. يکي از لحظه آشنايي مي‌پرسد و ديگري مدافع همسر سابق است. جالب است که کاربري کامنت گذاشته: «کامنتا عالي‌ان، خودشون يک استندآپ کمدي‌ان»!

اما دامنه کامنت‌ها فقط به اينستاگرام جوان خلاصه نشدند، کاربران همچنين در اينستاگرام‌هاي نگار جواهريان و سحر دولت‌شاهي(همسر سابق رامبد جوان) کنجکاوي‌هاي خود را کماکان دنبال مي‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا