فضلی: تلاش ما ایجاد امید بیشتر است

عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی چهار پروژه شهرداری همدان اظهار کرد: امروز در همدان در روزهای مبارکی که به نام میلاد امام رضا (ع) و شهدای دولت مزین شده شاهد افتتاح چهار پروژه شهری برای رفاه شهروندان همدانی هستیم.

رحمانی‌فضلی افزود: امروز به همت شورای اسلامی شهر و مسئولان مدیریت شهری و حمایت‌های استانداری شاهد بهره‌برداری از سه پروژه شهری با اعتباری بالغ بر 83 میلیارد تومان هستیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های شهری برای رفاه شهروندان خواهد بود، خاطرنشان کرد: بدون شک افتتاح این دو پروژه عمرانی در شهر همدان در ترافیک شهری، حمل و نقل، سرعت دادن به تردد و کاهش تصادفات موثر خواهد بود.

وی یادآور شد: دولت خدمتگزار در زمینه ایجاد امید بیشتر در بین مردم تلاش‌های زیادی داشته است و سعی شده تا زندگی در شهر و روستا برای همه اقشار روال بهتری به خود بگیرد.

رحمانی‌فضلی تصریح کرد: حکومت اسلامی ایران که با اقتدار در منطقه و جهان ابراز وجود می‌کند مرهون خون شهدا از بعثت پیامبر اسلام (ص) تاکنون است و باید قدردان این نعمت ارزشمند باشیم.

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد حکومت ارتقای دین است و کمک به رشد و تعالی دین خداست، ادامه داد: حکومت اسلامی دینی باید تمام هدف آن برای تعالی وضع زندگی انسان‌ها و توفیق به رسیدن به قله عبودیت انجام دهد.

وزیر کشور اضافه کرد: ایران در حال حاضر در منطقه اقتدار و ابهت و تأثیرگذاری خود را اثبات کند و در سطح جهان هم با مقاومت و ایستادگی و مجاهدت ملت عزیز و هدایت و حمایت‌های رهبری به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان ثابت کردند که همه تهدیداتی که برای کشور متصور بود تبدیل به فرصت شده یادآور شد: با همه مشکلات و تحقق اقتصادی مقاومتی می‌توان در کشور شدیدترین تحریم‌ها و  تهدیدات از سر نظام مقدس جمهوری اسلامی دور شده و با اقتدار ایران سربلند را در جهان به سایر کشورها معرفی کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا