آغاز همکاری استراتژیک آسیاتک و TP-LINK
به گزارش خبرنگار موبنا، براساس این تفاهم نامه که با حضور محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت انتقال داده های آسیاتک و لورنس لو مدیر عامل شرکت تی پی لینک در ایران با نیت احترام به سلیقه مخاطب در انتخاب بهتر کالا و خدمات در جمع اصحاب رسانه اعلام عمومی شد؛ کاربران از نیمه شهریور ماه با خرید سرویس های اینترنت پرسرعت آسیاتک ADSL2+ می توانند مودم های TP-LINK را دریافت نموده و متقابلا هنگام خرید هر محصول شبکه ای از تی پی لینک از سرویس های اینترنت پرسرعت آسیاتک با تخفیف 22 هزار تومانی در ثبت نام اولیه استفاده کنند.
دلیل انتخاب این دو شرکت برای آغاز همکاری نزدیک بودن استراتژی رشد و توسعه در بازار است؛ چرا که TP-LINK با ورود به بازار از سال 2005 توانست محصولات خود را در بیش از 120 کشور عرضه و در سال گذشته آمار بیش از 150 میلیون کاربر در سراسر دنیا را به خود اختصاص دهد. این شرکت در دهه گذشته رشد چشمگیر سالانه 30 درصد را تجربه و در سال 2014 به فروش دو میلیارد دلاری رسید.
این برند که بزرگترین تولید کننده بین المللی محصولات شبکه در زمینه محصولات WLAN محسوب می شود اکنون در تمامی مراحل تولید محصولات به خودکفایی رسیده، برروی کیفیت تولیدات خود نظارت کامل دارد و جوایز معتبر بین المللی متعددی را در زمینه نوع آوری و کیفیت از آن خود ساخته است.
امکانات گارانتی و وارانتی 3 ساله شرکت TP-LINK، نوآوری و تنوع محصولات، سرمایه گذاری برروی تحقیق و توسعه بازار و استفاده از ظرفیت های بالای رفع نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری و غیره از جمله مهمترین دلیل همکاری آسیاتک با این برند است.
از سوی دیگر شرکت انتقال داده های آسیاتک در سال های اخیر با جذب نیروهای متخصص و مشارکت با شرکت های بزرگ بین المللی توانسته است بستر مناسبی را در زمینه سرویس های XDSL، وایرلس و غیره ایجاد و با ارائه خدماتی چون اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی یکی از برترین اپراتورهای کشور شناخته شود.
این شرکت در حال حاضر با بیش از 1,400 مرکز مخابراتی در شهرهای مختلف کشوردارای وسیعترین شبکه توزیع مویرگی بوده که باعث می شود مردم راحتر و سریعتر به خدمات متقابل دسترسی پیدا کنند.
همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش، تلفن سراسری 1544 جهت برقراری ارتباط از هر نقطه ی کشور بدون نیاز به کد و با هزینه تلفن داخل شهری، بالا بودن بیشترین آمار رشد شتاب و توسعه فروش، ارایه خدمات راحتر و ارزانتر جهت دسترسی به شبکه اینترنت و افزایش ضریب نفوذ اینترنت کشورو … باعث شده زمینه همکاری مشترک این برند با شرکت ها و موسسات داخلی و خارجی فراهم شود.
129/