سومین پیروزی شاگردان اکبری

به نقل از فارس، تیم والیبال پیکان در سومین دیدار خود در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به مصاف سیگنال فیلیپین رفت و همانند دو مسابقه قبلی خود برابر القادسیه کویت و ارتش کره‌جنوبی سه بر صفر به پیروزی رسید.

تیم پیکان در این دیدار با ترکیب امیرحسینی، رضا صفایی، حمزه زرینی، مجتبی قلی‌زاد، سعید مصطفی‌وند، مسعود غلامی و علی حسینی وارد میدان شد و در ست سوم امیر حسینی و حمزه زرینی جای خود را به فرهاد سال افزون و علیرضا نصر اصفهانی دادند.

رضا صفایی با کسب 20 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود. پوریا فیاضی و مصطفی شریفات در دو مسابقه قبلی پیکان برابر القادسیه کویت و ارتش کره‌جنوبی به ترتیب با 20 و 23 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دیدارهای تیم پیکان برابر حریفان بودند.

قضاوت این دیدار بر عهده داورانی از چین تایپه و عمان بود که به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

شاگردان اکبری در دور دوم با بایک‌موتور چین و پالودار قزاقستان و ارتش کره‌جنوبی همگروه هستند که با توجه به پیروزی برابر نماینده کره‌جنوبی در دور مقدماتی، فقط با نماینده کشورهای چین و قزاقستان دیدار خواهند کرد.

تیم والیبال پیکان فردا ساعت ١٣ به وقت محلی برابر تیم دوم گروه D ( بایک موتور چین یا پالودار فزاقستان) به میدان خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا