کاهش آمار تلفات جاده ای کشور

فرمانده نیروی انتظامی (ناجا) گفت: آمار تلفات جاده ای کشور در چهارماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش یافته است.

سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در حاشیه آیین معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران افزود: کاهش تلفات جاده ای یکی از خواسته های مهم رهبر معظم انقلاب است و این مهم در اولویت کار ناجا قرار دارد.

وی بیان کرد: در این راستا اقدامات مختلف از جمله افزایش و به کارگیری تجهیزات نوین و الکترونیک در کنترل و ثبت تخلفات رانندگی، آموزش های تخصصی کارکنان و حضور پررنگ تر ماموران در جاده ها با همکاری سایر دستگاه ها صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در چهار ماه نخست امسال آمار تلفات جاده ای در استان مرکزی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش نشان می دهد.

سردار اشتری اظهارکرد: نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای کاهش آمار حوادث رانندگی و تلفات ناشی از این حوادث در نقاط مختلف کشور به کار گرفته است.

وی گفت: ارتقای امنیت اجتماعی، برخورد با مواد مخدر و سرقت نیز از دیگر اولویت های این نیرو است که با جدیت تمام دنبال می شود.

فرمانده ناجا افزود: وضعیت معیشتی کارکنان نیز از برنامه های مهم این نیرو است که در این راستا از ظرفیت های داخلی و خارجی ناجا کمک گرفته می شود و زمینه آن فراهم شده است.

سردار اشتری درخصوص برنامه های فرهنگی هم گفت: فعالیت های قرآنی در این نیرو بسیار پررنگ است و تاکنون 80 هزار نفر از کارکنان و خانواده های آنان در کلاس ها قرآنی و حفظ آیات این کتاب آسمانی شرکت کرده اند.

در آیینی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا سرهنگ کیومرث عزیزی به عنوان فرمانده انتظامی جدید استان مرکزی معرفی شد.

سردار اشتری در سفر یک روزه به استان مرکزی مرحله اول پلی کلینیک تخصصی سید الشهدا (ع) انتظامی استان مرکزی را افتتاح کرد.

این طرح درمانی سه هزار مترمربع زیربنا دارد و برای احداث مرحله نخست آن پنج میلیون ریال اعتبار هزینه شده و تکمیل آن نیازمند 13 میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا