حضور وزیر ورزش در فدراسیون کشتی

به نقل از ایسنا علیرضا رضایی، درباره بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون کشتی و امکانات ورزشکاران ملی‌پوش این رشته، اظها‌ر کرد: دکتر گودرزی به عنوان یکی از اساتید دانشگاه که خود از جامعه کشتی ایران است و به خوبی با مشکلات این رشته آشنا است، بازدید بسیار خوب و مثبتی از فدراسیون کشتی داشت و در جلسه‌ای که در حدود دو ساعت و نیم طول کشید مباحث بسیار خوبی مطرح شد که می‌تواند فواید زیادی برای ورزش اول ایران داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: این جلسه و بازدید، خارج از محیط‌ اداری و بسیار دوستانه و صمیمی بود و مطمئنا حضور ایشان می‌تواند کمک بسیار خوبی برای کشتی ایران باشد و روحیه اهالی این رشته را بالاتر ببرد. عزم دکتر گودرزی را برای رشد هر‌ چه‌ بیشتر کشتی و موفقیت این رشته بسیار جدی دیدیم و مطمئنا تداوم این گونه جلسات و بازدیدها می‌تواند فواید هر‌ چه‌ بیشتری برای کشتی ایران داشته باشد.

وی تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان از خانه کشتی شماره یک و دو و همچنین فدراسیون کشتی بازدیدی داشت و همچنین پای صحبت کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نشست و صحبت‌های بسیار مفید و سازنده‌ای برای رشد این رشته رد و بدل شد.

رضایی با اشاره به این که مراحل ساخت هتل برای اسکان ملی‌پوشان کشتی در اردوها به زودی آغاز خواهد شد، گفت: دکتر گودرزی زمین بسیار مناسبی برای ساخت هتل، در نظر گرفتند و مراحل ساخت آن به زودی با حمایت دکتر قاسمی، مدیر‌عامل بانک پاسارگاد آغاز خواهد شد که جا دارد از دکتر گودرزی و دکتر قاسمی به خاطر توجه ویژه‌شان به ورزش اول ایران صمیمانه قدردانی کنیم. این مکان قرار است به عنوان هتل و آکادمی کشتی مورد استفاده کشتی‌گیران قرار گیرد. مطمئنا تامین چنین امکاناتی می‌تواند به موفقیت هر‌ چه‌ بیشتر این رشته کمک کند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا