غلامی: برای حضور در المپیک دلم روشن است

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، عادل غلامی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران در خصوص شرایط خودش و تیم ملی اظهار داشت: برخلاف صحبت‌هایی که مطرح می‌شود تیم ایران در لیگ جهانی بد نتیجه نگرفت چرا که اگر برد و باخت‌های تیم ایران را با سال گذشته مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که تغییری نداشته است.

وی ادامه داد: به نظرم خیلی خوب بازی کردیم اما متأسفانه زمانی که کار به اما و اگر کشیده شد شانس با ما یار نبود که بتوانیم صعود کنیم اما در مجموع فکر می‌کنم عملکردمان در لیگ جهانی بسیار خوب بود.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران در مورد حضور ایران در جام واگنر خاطرنشان کرد: در این مسابقات باید با قهرمان جهان و قهرمان لیگ جهانی روبرو شویم اما مهم نیست که چه نتیجه‌ای کسب می‌کنیم چرا که به دنبال بازی خوب و هماهنگی هستیم تا در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم.

غلامی با بیان اینکه فاصله بین جام واگنر با جام جهانی مناسب است عنوان کرد: این زمان مناسب قطعاً به سود تیم ملی است چرا که زمانی در اختیار داریم که بتوانیم ریکاوری کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم به این ترتیب می‌توانیم با آمادگی کامل در مسابقات اصلی یعنی جام جهانی حضور پیدا کنیم.

مدافع تیم ملی والیبال ایران ادامه داد:‌ فکر می‌کنم عدم حضور ملی‌پوشان تیم «الف» در مسابقات جام ملت‌های آسیا اقدام مثبتی بود که صورت گرفت چون در این برهه زمانی می‌توانیم به خوبی بدنسازی کنیم. ملی‌پوشان در لیگ جهانی بسیار خسته شدند و لازم بود موقعیتی را استراحت کنند.

وی با بیان اینکه برای حضور در المپیک دلم روشن است، گفت: ما امسال 100درصد به المپیک راه پیدا می‌کنیم و هدفمان در سال‌های اخیر همین بوده است تنها تورنمنتی است که در آن حضور نداشته‌ایم و تشنه حضور در آن هستیم. اگر در جام جهانی موفق به کسب سهمیه المپیک نشویم در تورنمنت بعدی که باز هم در ژاپن برگزار خواهد شد به هدف خود می‌رسیم.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا