پایان فیلمبرداری «بر توسن خیال»

فیلمبرداری مستند بلند«بر توسن خیال یار» که بر محور زندگی استاد فریدون کوچکیان از نقاشان برجسته کشورمان است در کویر مرنجاب، آتلیه نقاشی استاد کوچکیان و خیابان ها و شهرک های اطراف تهران به پایان رسید.

گروه فیلمبرداری مستند «بر توسن خیال یار» هفته آینده برای ادامه فیلمبرداری راهی مسکو و شهریورماه به سوئیس می روند.

عوامل فیلم عبارتند از:نویسنده، پژوهشگر و کارگردان: رهبر قنبری،برنامه ریز و دستیار کارگردان: رضا جمالی،مدیر فیلمبرداری: عارف نامور،گروه فیلمبرداری: امیرحسین نقی زاده و شاگردان استاد مهیار خدایی نیا و لیلا رحیمی،صدابردار: مهریار قنبری، تدوینگر: مهران کرمی،آهنگساز: مهران پورمندان،دستیار فیلمبردار: سجاد بهشتی

مدیر تولید: مجید فردی انور،گفتگوکننده:دکتر ماندانا سپاسی،تدارکات: سیدجلال حسینی،عکاس: نسیم همتی،تصویربردار هوایی: عبدالله شکری،دستیار تصویربرداری هوایی: امین صبور،روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی

همکاری مجدد هاشمی و رحمانی در «آرام خواهیم گرفت»

افشین هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر که پیش از این ساخت فیلم های «خسته نباشید» به همراه محسن قرایی و «صدای آهسته» را در کارنامه خود دارد، سومین فیلم سینمایی اش را در مقام کارگردان به زودی جلوی دوربین می‌برد.

«آرام خواهیم گرفت» عنوان فیلم سوم افشین هاشمی است که مهدی رحمانی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. این فیلم که فیلمنامه آن را هاشمی نوشته به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است.

این دومین همکاری رحمانی و هاشمی بعد از فیلم «برف» است.

«آرام خواهیم گرفت» که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد، یک ملودرام شهری است که در تهران می گذرد و حال و هوای فانتزی دارد.

به زودی بازیگران و عوامل «آرام خواهیم گرفت» معرفی می شوند.

«صدای آهسته» دومین فیلم افشین هاشمی نیز به زودی در گروه هنر و تجربه اکران می شود.

زمان برگزاری جشنواره فیلم و عکس مادر مشخص شد

جشنواه فیلم و عکس مادر 25 الی 29 مردادماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس مادر، به دلیل استقبال هنرمندان و سینماگران و ارسال بیش از 1000 اثر به دبیرخانه این جشنواره، دبیر و شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم و عکس مادر با هدف فرصت بیشتر برای بازبینی دقیقتر آثار ارسالی، زمان آغاز برگزاری این جشنواره را از 6 مرداد به 25 مردادماه تغییر دادند.

پیش از این قرار بود جشنواره فیلم و عکس مادر 6 الی 9 مردادماه برگزار شود که با تصمیم گیری جدید این جشنواره 25 الی 29 مردادماه در تهران برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر به دبیری فاطمه گودرزی از 25 الی 29 مرداد ماه در تهران برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا