پیروزی دورتموند مقابل یوونتوس

به گزارش “ورزش سه”، بروسیا دورتموند که اردویی تدارکاتی را در منطقه سنت گالن سوئیس برپا کرده، امشب در یک بازی دوستانه مقابل یوونتوس به میدان رفت.
تنها سه دقیقه از شروع سابقه گذشته بود که نخستین فرصت گلزنی برای دورتموند ایجاد شد؛ میخیتاریان روی حرکت رویس و اوبامیانگ به قلب دفاع حریف زد اما بوفون توپ را راهی کرنر کرد. سه دقیقه بعد خود آوبامیانگ مستقیما به سمت دروازه یووه تاخت، اما اینباره بوفون با یک واکنش زیبا توپ را مهار کرد.
شروع طوفانی دورتموند هواداران این تیم را که برای تماشای این مسابقه به کشور همسایه آمده بودند، هیجانزده کرده بود و آنها یکصدا بازیکنان تیمشان به ویژه سنگربان تازه وارد ،رومان بورکی، را تشویق می‌کردند. بالاخره دقیقه 20 مانژوکیچ موفق شد توپ را به تور دروازه حریف بچسباند، اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفته بود. دقیقه سی یوونتوس یه ضربه آزاد به دست آورد، اما پیرلو توپ را با فاصله زیاد از بالای دروازه دورتموند به بیرون زذ. دقیقه 40 آوبامیانگ توانست روی حرکت هنرمندانه میخیتاریان صاحب توپ شود و بالاخره قفل دروازه بوفون را بشکند. این نیمه با نتیجه 1 بر 0 به سود دورتموند به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم یوونتوسی‌ها روی یک کرنر فرصت خوبی به دست آوردند، اما ضربه سر خطرناک کیه‌لینی از سمت راست دروازه به بیرون رفت.
بعد از این موقعیت دو تیم تا پانزده دقیقه حرکت خطرناکی از خود نشان ندادند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه بالاخره دقیقه 64 نوبت به مارکو رویس رسید تا بعد از مستاصل کردن بونوچی در محوطه جریمه یووه، دورتموند را صاحب دومین گل خود کند. بعد از این گل باز هم تیم آلمانی صاحب توپ و میدان بود و ایتالیایی‌ها نتوانستند برنامه‌هایشان را در زمین پیاده کنند و در نهایت دورتموند با نتیجه 2 بر 0 برنده این مسابقه شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا