پنج گانه صالح در استقلال تکرار نشود

به گزارش “ورزش سه”، صالح البته از جمله مربیانی است که امکان جدایی اش از تیمی که با آن کار می کند در اواسط راه کم نیست. وی تا پیش از این یکبار در میانه راه به علت اختلاف با سرمربی و مسوولین وقت ملوان از این تیم جدا شد، یکبار هم از همین تیم استقلال در زمان امیر قلعه نویی جدا شد گفته می شود در زمان قلعه نویی این اختلاف به علت ترک تیم توسط مجید صالح و رفتن به آمریکا بود که امیر قلعه نویی به خاطر شرایط حساس تیم از این رفتار غیر حرفه ای صالح ناراحت شده بود.

وی همچنین سابقه جدا شدن از کادر فنی تیم ملی با کی روش را هم در کارنامه دارد اتفاقی که صالح هیچ‌وقت حاضر به صحبت در مورد آن نشد و البته کی روش همیشه با خنده از آن یاد می کرد.

البته این موضوع زمانی جالب می شود که در تیم ملی امید در حالی که به همراه محمد خاکپور و هادی طباطبایی به تیم ملی امید آمد و حتی خاکپور خیلی از او به عنوان دستیار دفاع کرد اما به یکباره روابط این دو مربی به سمتی رفت که صالح بعد از مدت کوتاهی از تیم ملی امید توسط کاشانی کنار گذاشته شد شاید بد نباشد که استقلالی ها حواسشان به مجید صالح باشد تا پنجمین جدایی اش در بین راه در این فصل اتفاق نیفتد و به نوعی 5 گانه صالح اینبار در استقلال و با پرویز مظلومی شکل نگیرد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا