بازار بی مشتری تلفن همراه تهران در هفته گذشته

“سینا تقی زاده” ار کارشناسان فعال حوزه آی تی تهران در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:کاهش تعداد خریداران تلفن همراه در هفته گذشته باعث شد تا بازار این کالا به طور کامل از رونق بیفتد، به طوری که میزان خرید و فروش تلفن همراه در مغازه های خیابان جمهوری تهران به پایین ترین سطح خود رسید.
وی با اشاره به اینکه تنها در اواخر هفته گذشته شاهد حضور مراجعه کنندگان به بازار این کالای ارتباطی بودیم، افزود: حضور مراجعه کنندگان در مراکز خریدوفروش موبایل منجر به فروش نشد و تنها مردم به بازدید از محصولات جدید پرداختند.
این کارشناسان حوزه آی تی با اشاره به بازار خرید و فروش تلفن همراه دست دوم، گفت: در حالی که بازار گوشی های دست دوم همیشه با خریدوفروش روبرو می شود اما بازار این نوع گوشی ها نیز با کاهش محسوس خریداران بود و متقاضیان اندکی برای خرید به بازار مراجعه کردند.
تقی زاده در مورد ارزیابی بازار تفن همراه و فروش بالای انواع گوشی های موبایل تصریح کرد: هم اکنون با توافق مذاکرات پیش بینی می شود که وضعیت رکود در تمامی بازارها از بین رود و از این رو با کاهش و ثبات قیمت ارز در کشور شاهد جنب و جوش در بازار تمامی کالاها از جمله بازار دیجیتال تهران می شویم.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا