کاهش قیمت 10درصدی کامپیوتر، تبلت و موبایل

“سید مهدی میرمهدی کمجانی” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به پایین آمدن نسبی نرخ دلار افزود: همزمان با انجام مذاکرات با کاهش قیمت اندک دلار روبرو می شویم که همین عامل باعث نزول قیمت در بازار محصولات IT می شود.
وی افزود: هم اکنون بازار آی تی تهران بی رونق تر از گذشته شده است چرا که در ماه مبارک رمضان حتی میزان مراجعه کنندگانی که حتی قصد خرید نداشته اند، کاهش یافته است.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به کاهش قیمت تمامی اقلام کامپیوتری در بازار تهران گفت: بیشترین تعدیل قیمت در کالاهایی همچون تبلت و نوت بوک قابل مشاهده است.
میرمهدی تصریح کرد: بازار لوازم جانبی آی تی با کاهش قیمت تا سقف 10 درصدی با افت قیمت چندانی همراه نشده است چرا که این درصد کاهش قیمت بیشتر در کالاهایی که دارای قیمت بالا هستند نمو دارد.
وی با اشاره به ارزیابی بازار آی تی تهران در روزهای آینده، گفت: نمی توان پیش بینی دقیقی از وضعیت این بازار داشت که هم اکنون بیش از یک ماه است که فروشندگان این کالای ارتباطیو دیجیتالی در حال ضرردهی هستند چرا که تقاضایی دربازار صورت نمی گیرد.
وی تنها نتیجه مثتب نهایی مذاکرات را دلیل اصلی جنب و جوش بازار می داند و می گوید: با ثبات وضعیت اقتصادی که ناشی از نتیجه نهایی این مذاکرات است می توان به بازار آی تی امیدوار شد.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا