معرفی گوشی BACKFLIP موتورولا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی 133 گرمی که در ابعاد 3/15 در 53 در 108 میلیمتر ساخته شده است از ماه ژانویه سال 2010 میلادی روانه بازار جهانی تلفن  همراه شده است. این گوشی به صفحه کلید کامل QWERTY ، صفحه نمایش لمسی خازنی و یک Touchpad مجهز تولید و روانه بازار شده است. قاب جلوی گوشی که شباهت بسیاری به iphone دارد به اندازه کافی استحکام دارد و به خوبی باز و بسته می شود.
 در حالت باز بودن درب گوشی ، صفحه نمایش کاملا در یک سطح با صفحه کلید قرار ندارد و برای مشاهده بهتر دارای انحناء است. با باز کردن صفحه کلید ، منو به طور اتوماتیک به حالت افقی می چرخد. سه کنترل خازنی زیر صفحه نمایش وجود دارد که حساسیت آنها به یک اندازه  است؛ بنابراین به راحتی می توان از آنها به صفحه نمایش لمسی و برعکس سوئیچ کرد. دکمه های لمسی دارای نور زمینه کافی و واکنش ویبره است.
 علاوه بر کلید اختصاصی Search ، دکمه های معمول آندروید مانند Back ، Menu و Home نیز در این گشی تعبیه شده است. طرف چپ BACKFLIP هیچ کلیدی ندارد و کلید ولوم ، پورت microUSB و کلید دیافراگم در طرف راست گوشی مشاهده می شود. پورت microUSB پوشش محافظ ندارد.
ساختار گوشی به اندازه کافی مقاوم است و طراحی غیر عادی آن نیز استحکام لازم را به همراه دارد. پشت صفحه کلید و صفحه نمایش ، فلزی است. پلاستیک بکار گرفته شده در قاب جلو و کناره های گوشی نیز مقاوم است.
این گوشی دارای یک صفحه نمایش لمسی خازنی 1/3 اینچی است که وضوح آن  480 در 320  پیکسل است. اندازه و وضوح صفحه نمایش مناسب است اگرچه خوانایی آن زیر نور خورشید رضایت بخش نیست. صفحه نمایش گوشی قادر است 256 هزار رنگ را نشان دهد که به موجب نسخه 5/1  از سیستم عامل آندروید به 65 هزار رنگ محدود می شود.
گوشی BACKFLIP موتورولا دارای نسخه 5/1  از سیستم عامل آندروید است که با وجود نسخه 1/2  آندروید در تعدادی از گوشی ها ، کمی قدیمی به نظر می رسد.
نرم افزار پخش موسیقی در این گوشی کمتر تحت تاثیر منوی MOTOBLUR قرار دارد و این در حالی است که نرم افزار پخش موسیقی آندروید مناسب است.
گوشی BACKFLIP موتورولا دارای یک دوربین پنج مگاپیکسل است که ماکسیمم وضوح آن 2560 در 1920  پیکسل است و یک فلش LED نیز نزدیک به لنز وجود دارد که در صورت کم بودن نور محیط به گرفتن عکس کمک می کند اگرچه کارایی آن خیلی زیاد نیست.
حافظه داخلی این مدل موتورولا توسط کارات حافظه جانبی microSD تا 32 گیگابایت ارتقا می یابد.
باتری گوشی BACKFLIP  Li-Ion است که در حالت آماده 315 ساعت و در حالت مکالمه مداوم تا شش ساعت کار می کند.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا