نتیجه بررسی کمیته تحقیق و تفحص ازمخابرات نامشخص است

به گزارش خبرنگارسازمان خبری موبنا طرح تحقیق و تفحص ازعملکرد شرکت مخابرات ایران نیمه اول دی ماه سال 87 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
 فرصت اولیه کمیته تحقیق و تفحص ازشرکت مخابرات شش ماه بود. این زمان به مدت شش دیگرماه تمدید شد. اما همچنان نتیجه بررسی عملکرد این کمیته نا مشخص است.
هزینه وجوه خارج از شمول در اختیار مدیران، نحوه عملکرد مرکز تحقیقات مخابرات ایران، بررسی نحوه قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت و همراه، نحوه اجرای مناقصات و مزایده‌های چهار سال گذشته این شرکت و نحوه پرداخت حقوق پیمانکاران پروژه‌‌ها ، از جمله موارد مطرح شده در کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران است.
ابهامات درباره افزایش قیمت پیامک تلفن همراه بدون مصوبه و سایر طرح‌های مخابراتی طبق قانون برنامه چهارم، تاخیردراجرای پروژه ظرفیت‌سازی شش میلیون خط تلفن همراه، شفاف‌سازی صورت‌های مالی و تعیین دقیق بازدهی سهام و چگونگی انتقال دارایی‌های شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات ، از دیگر مواردی است که در این طرح به آن اشاره شده است.
شواهد نشان می دهد اعلام نتایج بررسی عملکرد مخابرات و تمامی موارد مطرح شده در این طرح توسط کمیته تحقیق و تفحص تا دو ماه آینده عملیاتی نشود و باید منتظر اعلام زمان تمدید مجدد از سوی اعضای این کمیته برای جمع بندی نهایی باشیم.
 117/15

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا