مایکروسافت با بینگ در آمریکا می تازد
به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، تحقیقات نیلسن نشان داد سهم موتور جست و جوی” بینگ” مایکروسافت در ماه فوریه در بازار آمریکا، افزایش یافت.
مایکروسافت که روی فناوری جست و جو و پیشرفت از سال های گذشته کار کرده، قصد دارد فاصله اش را با گوگل کم کند. پس از عرضه موتور جست و جوی” بینگ” در ماه ژوئن سال گذشته میلادی، مایکروسافت توانست پس از گوگل و یاهو، رتبه سوم مراجعه جستجوگرهای اینترنت را به خود اختصاص دهد.
بر اساس تحقیقات نیلسن، سهم موتور جست و جوی ” بینگ” در آمریکا از 10.9 درصد در ماه ژانویه به 12.5 درصد در ماه فوریه رسید. سهم یاهوو از 14.5 به 14.1 درصد و سهم گوگل از 66.3 به 65.2 درصد کاهش یافت.
135/15