مجهز شدن مرکز فوریت های پلیسی 110 کرج به مشاوره تلفنی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا سرهنگ مهدی یارندی در نخستین همایش ملی مشکلات اضطراب کودکان و نوجوانان با اعلام این خبر اظهار داشت: روزانه 20 تماس با این مرکز برقرار می شود که در صورت موفقیت این طرح در سراسر کشور نیز به اجرا در می آید.
وی با تاکید بر تعامل بیشتر مردم و نیروی انتظامی در سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110، گفت: در این طرح از کارشناسان روانشناسی برای حل مشکلات خاص فرد تماس گیرنده استفاده شده است. به نحوی که پس از تماس با مرکز فوریت 110 و با توجه به تشخیص اپراتور ، فرد به مشاوره ارجاع داده می شود.
این مقام مسوول بر لزوم وجود مشاوره در کلانتری ها تاکید کرد و ادامه داد: طبق آمار به دست آمده بیش از 70 درصد پرونده های ارجاع شده به کلانتری ها با کمک مشاوران مستقر در این واحدها به صلح و سازش ختم می شود و در صورت راه اندازی مشاوره تلفنی نیز به طور حتم مورد استقبال واقع می شود.
128/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا