طرح تجمیع قبوض پستی در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از استانداری آذربایجان غربی، حبیب ارجمندزاده با اشاره به اهمیت و ویژگی‌های اجرای این طرح گفت: در حال حاضر حدود هفت قبض از سوی سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف با سررسید و زمان‌های متفاوت به درب منازل شهروندان ارسال می‌شود که سبب هزینه‌های چاپ و توزیع قبوض جداگانه و افزایش هزینه‌های عمومی می‌شود.
وی اضافه کرد: در طرح تجمیع قبوض، قبض چند شرکت و یا سازمان در قالب یک قبض و با سررسید زمانی واحد ارائه می‌شود.
این مسئول گفت: اجرای این طرح از یک سو سبب تسهیل کار سازمان‌ها و شرکت‌های خدمات‌دهنده و از سوی دیگر سبب رفاه و اطمینان بیشتر خدمت گیرنده می‌شود.
رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت به مزایای اجرای طرح اشاره کرد و گفت: کاهش تردد درون شهری، مصرف سوخت کمتر، کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک، ایجاد امنیت برای شهروندان به حسب مراجعه یک فرد مشخص در محدوده زمانی خاص به درب منازل از دیگر مزیت‌های این طرح است.
در ادامه مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری، مخابرات استان، توزیع نیروی برق، پست و شرکت گاز به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه این طرح پرداختند.
تشکیل کمیته‌های کارشناسی و کمیته‌های حقوقی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار شرکت‌ها در زمینه اجرایی شدن طرح تجمیع قبوض به صورت پایلوت، ارائه سه خدمت صدور قبض المثنی، تسویه حساب، اعلام کارکرد شرکت گاز استان از تاریخ 88.12.15 در دفاتر پیشخوان دولت و ارائه خدمت شرکت توزیع نیروی برق از ابتدای سال 89 صرفا در دفاتر پیشخوان به تصویب اعضای حاضر رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا